خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

خورشید

براي تو 76 (حتما ياد ميگيري ولي من دلم برا اين روزا تنگ ميشه)

1392/7/10 9:21
نویسنده : مامان خورشید
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

سر شام دارم غر مي زنم كه پير شدم و زير چشمهام چروك شده و باباي خورشيدم داشت بهم روحيه مي داد كه يهو برگشته ميگه: واي مامان دوباره هذيوناتو شروع كردي.

*********************

رفتم دنبالش خونه مامانم و بلند شديم كه بريم خونمون رفته به مامان سوسن ميگه: پاشو شام بذار و به مامانم بگو شام درست كردم كجا مي خواي بري.

*********************

ميگم اسم هم سرويسيهات چيه؟ باهاشون دوست شدي؟

ميگه آره، اونكه اسمش مهندسه است خيلي دختر خوبيه.

هيچ جوري هم راضي نميشه كه اسمش محدثه ست.

****************************

مهد هم كه مي رفت به دوستش كه اسمش سروش بود مي گفت سولوچ


پسندها (1)

نظرات (15)

مامان آرشيدا قند عسل
10 مهر 92 10:04
خيلي بلايي دختر.
عمه ی آتنا
10 مهر 92 20:38
وای عزیزمممممماشااله
مامان تارا و باربد
14 مهر 92 13:22
قربون این دخمر شیرین زین دخمری شیرین زبون که من عاشقشم
معشوقی عاشق
15 مهر 92 13:05
ای جانم
ستاره زمینی
15 مهر 92 17:34
عجب شیطونکیه این گل دخملی
راحله مامان احسان
16 مهر 92 0:16
زبونتو موش بخوره
عمه ی آتنا
16 مهر 92 10:17
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . . خورشید خانومی و آقا مهرشاد گل روزتون مبارک
مسي
16 مهر 92 13:26
اي جااااااااااااانم عزیز دلم ، اسم همکلاسی پیش دبستان کارین رعنا بود اشتباهی میگفت نعنا ! هی گفتیم نه بابا جان رعنا! بعد تا مدتها می گفت توی سبزی خوردن رعنا خوشمزه تر از بقیه ست!!!
خورشید ممنونم که هستی فقط خوندن و دیدن عکس هات کافیه که روزهامون و پرنور کنه


از افاضات جديدش كه ديروز ميگه من از سرعت زياد، ترس از ارتفاع دارم.
من نمي دونم حالا چه اصراريه هر اصطلاحي رو مي شنون حتما يه جا بكار ببرن.
دخترم عشق من
17 مهر 92 8:00
قربونش برم که اینقدر همه کلمات رو با مزه و معنا دار کنار هم جفت و جور میکنه ... راست گفته خورشید جون مهندسه ..اینروزا اینقدر مهندسا زیاد شدن که ما هم فکر میکنیم اسمشون شناسنامه ای مهندسه ...
مامان آرشيدا قند عسل
17 مهر 92 8:16
روزت مبارك خورشيد تابناك زندگي روزت مبارك.
مامان رقیه
19 مهر 92 21:54
محمد
27 مهر 92 21:39
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
مامان آرشیدا کوچولو
28 مهر 92 13:27
یعنی من برای این پستت نظر نذاشته بودم شیرین زبون نمکی
زهره مامان آریان
3 آبان 92 23:16
واقعا بچه ها الان باحالن.مهندس... هذیونات؟؟؟؟ چه کلمه هایی رو بجا بکار میبره.ماشالله
مامان نیروانا
5 آبان 92 13:24
بانمک من، خیلی شیرینی عزیز دل. همینجور داغ داغ بتاب
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد