خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

خورشید

نقاشي هاي مهرشاد

1392/8/27 12:01
نویسنده : مامان خورشید
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

مهرشادم آخ كه دنيا رو بدون تو نمي خوام.

دقت كردين انقدر علم هاي دسته ها بزرگه كه بچم چه ذهنيتي پيدا كرده و علم ها رو كشيده.

آخه عزيز دلم يكم از اون دقت و زحمتي كه برا كشيدن پرها و ماشين كردي تو كشيدن آدما مي كردي چي مي شد. نه به اون پرپراي لطيف و ظريف، نه به اون آدماي چارتا چوب.

چقدرم همه آدماش خندون و خوشحالن.

 

عمه قربون دستهاي توانا و ذهن زيبات بره.

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان سانای
29 آبان 92 9:14
آفرین به مهر شاد وخوش به حالش که عمه اش ایننننننننننننننننن همه دوستش داره -------------------------------------------------------------------------- ممنون از لطفتون و خوش به حال من كه مهرشاد و دارم و شما هم سناي عزيزم رو
مامان تارا و باربد
2 آذر 92 9:52
سلام خوبی عزیزم خورشیدخانوم چطوره نقاش باشی ما رو ببین عزیزم آفرین عمه بودن حس خوبیه بهت تبریک میگم ممنون خوبيم. داشتنش برام مثه داشتن خورشيد لذتبخشه.
مامان نیروانا
3 آذر 92 8:40
الهی فداش شم واقعاً همینطوره که میگی. نگا با چه دقتی علم کشیده. خوشحالی آدمام حتماً بخاطر شادی دل مهرشادمه و اینکه همه چی رو قشنگ میبینه. چقدر همه با آرامش و شادی سخت ترین کارا حتی خاموش کردن آتیش رو انجام میدن. فدای دل نازنینش و عمه ی مهربونش. خورشیدم رو ببوس ممنون از بودن پر مهرتون
مامان آرشيدا قند عسل
3 آذر 92 15:01
خودمونيم خدائيش خيلي عمه خوبي هستي نميدونم چرا من اين علمها رو كه مي بينم ياد هويج ميفتم بوسسسسس براي مهرشادي خودمون اي جانم به اين حس. عالي بود.
مامان آرشیدا کوچولو
6 آذر 92 8:48
اووووووووو فوق العاده ست آفرین مهرشاد مامانی از خورشید خانم برامون بنویس دلم براش تنگ شده ممنون از لطفت عزيزم.
مسی
25 آذر 92 9:54
چه قدر عالیه نقاشی اش افرین ادمها حسشون و دارند باورت می شه من حتی نفهمیدم چوب خشکند؟ خیلی خیلی عالیه کارهاش (من نقاشی می کشم اصلا الکی نمیگم یا حسب تعریف ) کاش برای جشنواره های نقاشی های جهانی از کارهاش بفرستند ******************************************************************************* ممنون عزيزم از محبتت. حتما تشويقش مي كنم. روزي كه بهش گفتم عكس نقاشيش رو تو وب خورشيد گذاشتم تشكر كرد. بعد كه رفتن خونه به باباش گفته وب خورشيد رو باز كن ببينم عمه نقاشي ها رو به اسم خورشيد نذاشته باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد