خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خورشید

نور دانايي زيبايي هاي جهان هستي را نمايان مي سازد

1391/2/11 10:57
نویسنده : مامان خورشید
380 بازدید
اشتراک گذاری

متن كارت هاي تبريك روز معلم كه خورشيد به مربي هاي عزيزش تقديم كرده است.

***********************

ارديبهشت 89

خاله عزيزم

دوستت دارم به خاطر اينكه كمكم مي كني در طول روز دوري مامانم را احساس نكنم.

از شما بسيار ممنونم كه كمكم مي كني دنيا را همراه با شادي و مهرباني بشناسم.

خسته نباشيد  از اينكه كه  زحمت آموختن به من را در سالهاي ابتدايي زندگيم تحمل مي كني.

************

ارديبهشت 90

خاله عزيزم از شما بسيار ممنونم كه زحمت آموختن به من و نگهداري از من را تحمل مي كني و كمكم مي كني  شاد ترين و زيباترين لحظه را داشته باشم.

************

ارديبهشت 91

خاله عزيزم

از عشقت ديوار ساختم

از مهرت سقف

از داناييت پنجره

و از آغوشت باغچه اي پر گل

در اين خانه مي بالم و سبز مي شوم

ممنون كه پناهم هستي و ياريگرم تا خود پناهي شوم و ياريگري.

************

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هدیه خدا
11 اردیبهشت 91 14:24
سلام ودرود به این دختر قدر شناس ومهربون.
مامان یسنا گلی
12 اردیبهشت 91 10:49
آفرین خورشید خانونم مودب و گل. همیشه شاد باشی
مامان احسان
12 اردیبهشت 91 17:22
سلام به خورشید خانوم آسمون دوستای احسان.. بهترینهارو خاله برات آرزو داره عزیزم بووووووووووووس
مامان علي خوشتيپ
14 اردیبهشت 91 11:40
چه متناي قشنگي ماشاالله چه دختر نازي.عكسات خيلي قشنگه عزيزم
دخترم عشق من
16 اردیبهشت 91 7:34
متن کارتها خیلی خوب بود . امیدوارم لحظات خوب و خوشی با خورشید جون داشته باشید
مامان آرشیدا قند عسل
17 اردیبهشت 91 10:37
آفرین به این گل دختری
مامان آرینا موفرفری
18 اردیبهشت 91 1:12
سلام دوست عزیزم من برای شما پیام گذاشتم نرسیده؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد