خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

خورشید

من زن ايراني ام

1391/2/23 9:29
نویسنده : مامان خورشید
414 بازدید
اشتراک گذاری

من زن ايراني ام

در پناه عشق شيريني، پاكي سياوشي و صبر تهمينه اي زاده شدم

در پناه صبوري شانه هايي بزرگ شدم

در پناه صداقت نگاهي عاشق شدم

در پناه گرمي قلبي دلباختم

در پناه آغوش لطفي مادر شدم

در پناه استواري قدم هايي، قدم برداشتم و شدم سرشار از مهر

همسر شدم، سپر بلاي همسر

مادر شدم، بلاكش فرزند

دختر شدم، مادر پدر

خواهر شدم، فرياد برادر

مادر شدم، مادر فرزند شهيدم، فرزند اسيرم. ازغم شهيد گمنامم پيرهن دريدم و در غم اسير گمنامم امن يجيب خواندم.

شدم مادر سرزمينم. شدم شرف، آبرو و ناموس. شدم غيرت مردان غيور ايرانم.

و اكنون اينجايم خسته اما محكم با كوله باري از تاريخ ايستادگي

و از اينهمه هيچ نمي خواهم

حقوق مساوي با مردان نمي خواهم، دسته چك و صندلي دانشگاه و كرسي مجلس نمي خواهم، فقط      مي خواهم اين پناه ها كه در آنها باليديم حصارمان نشود. محاكمه نشوم، قضاوت نشوم وقتيكه در چشمان مردان سرزمينم برادرانم مي نگرم، لبخند مي زنم و مي گويم از ديدنتان خوشحالم، وقتيكه ميخندم، ميدوم و يا مي گريم.

فقط مي خواهم

 نفروشيدم بخاطر فقر

نزنيدم بخاطر جهل

نكشيدم بخاطر ترس

مرا به گناه هبوطتان سرزنش نكنيد، مرا به لطف حضورتان در بهشت اختيار تحسين كنيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تارا و باربد
23 اردیبهشت 91 10:47
روزت مبارک مهربان مادر ایرانی
مامان احسان
23 اردیبهشت 91 12:36
روزت مبارک فرشته بی بال..
مامان آرشیدا قند عسل
23 اردیبهشت 91 13:56
آرزو دارم بهاران مال تو شاخه های یاس خندان مال تو آن خداوندی که دنیا را آفرید تا ابد همراه و پشتیبان تو ،مامان مهربون روزت مبارک.
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 14:56
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 15:34
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 15:44
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
هدیه خدا- فریماه
23 اردیبهشت 91 23:43
روزت مبارک مامان خورشید خانم.
زهره مامان آریان جون
25 اردیبهشت 91 23:57
روزت مبارک مامانی مهربون
مستانه
2 خرداد 91 11:33
خیلی دیره برای تبریک ولی مبارک باشه
مامان رادمهر
5 خرداد 91 19:16
خیلی خیلی قشنگ بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد