خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خورشید

براي تو 34 (يعني چي اونوقت)

1391/1/28 9:41
نویسنده : مامان خورشید
471 بازدید
اشتراک گذاری

بخشي از مكالمات ديروز من و خورشيد:

من: خورشيد م.م (پسر دوست بسيار عزيزم كه توي مهد خورشيده) رو از طرف من سفت بغل كن و يه بوس محكم كن و يهش بگو از طرف من بوسيديش.

خورشيد: كي بغلش كنم؟

من: همون اول صبح كه اومد مهد و ديديش، آخه چند وقته نديدمش و دلم براش خيلي تنگ شده.

خورشيد: نميشه. توي مهد از بوس و بغل خبري نيست. خاله نمي ذاره. خونه نيست كه هر كاري خواستيم بكنيم بايد به حرف خاله گوش بديم. بايد يه وقت كه خاله نباشه بغلش كنم.

من: واي. خدا به دود (به قول خورشيد) نه عزيزم اصلا نيم خواد بغلش كني.ناراحت

******************************

بخشي از مكالمات خورشيد و مامان سوسن بعد دعوا:

خورشيد: اصلا من با مهرشاد بزرگه (وقتي مهرشاد بزرگ شد) يه بچه ميارم و اصلا به شما نمي دم كه نگهش داري. مي دم به باباتم نگهش داره و من مي رم سركار.

رو به باباتم: فشارش نديا بهش شير و سوپ بده بخوره.

مامان سوسن: من مگه از تو بد نگهداري كردم كه حالا از بچه ات نتونم نگهداري كنم.

خورشيد: اول بايد آشتي كنيم و اول شما اشتباه كردي و بايد عذرخواهي كني.

من:عصبانی

مامان سوسن:قلب

*******************************

مي خواستم بگم يعني يه همچين دختري داريم ما!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آرشیدا قند عسل
28 فروردین 91 10:47
عجب دختر بلایی هستی هان بلبل زبون!!!
عمه آتنا
28 فروردین 91 12:45
سلام اگه اجازه بدین میخوام لینکتون کنم


شما خيلي لطف مي كنيد و به من افتخار مي دهيد.ممنون
زهره مامان آریان جون
28 فروردین 91 23:48
وروجک زبل شیرین زبون اخرش این وروجکا مارو مجبور به هرکاری می کنن.عذرخواهی که سهله
مامانی درسا
29 فروردین 91 2:46
ای جونم مامانی این وروجکا گاهی وقتا ما رو متعجب میکنن . قدای خورشیدی بشم با این حاضر جوابیش
مامان احسان
29 فروردین 91 15:21
حالا چرا مهدشون نمی ذاره همدیگرو بغل کنن..؟
عمه ی لارا
29 فروردین 91 17:09
سلام مامان مهربون خوشحالم کردی به لارا سر زدی خورشید کوچولو عشق میوه خوردنه آفرین به این دخمل ناز که به چیزای مفید علاقه داره بوووس
sima
30 فروردین 91 7:47
خورشید خانوم با این زبونت بزرگ شی چی میشی ؟!!!!! افرین خیلی از شیرین زبونیش خوشم اومد . مامان سوسن خورشید رو وقتی از مهد رسید خونه از طرف من محکم بغل و بوسش کن ... تو خونه که اشکالی نداره مگه نه خورشید جونم؟؟
مستانه
30 فروردین 91 13:04
متاسفم برای بچه هامون که از الان باید برای کمترین حس هاشون جواب پس بدند و حساب کتاب کنند که کی همدیگر رو میتونند بغل کنند یا کجا؟
امیدوارم وقتی بزرگ شدند اینجا جای بهتری شده باشه برای زندگی


از صميم قلب آرزو مي كنم.
شراره
31 فروردین 91 6:43
خدا حفظش کنه، عجب بلایی شده این خورشید خانوم ما، این بزرگ بشه چی می شه! به کی رفته معلوم نیست!
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 20:08
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون. راستی چون دو تا نی نی با اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید رادین مامان نگین عکس ها رو هم تو صفحه 5 همون وب می تونید ببینید عکس من هم اگه از اخر حساب کنید ششمین عکس هستش می بوسمتون این هم ادرس سایت خاله پریسا http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان تارا و باربد
1 اردیبهشت 91 13:41
واقعا هزار ماشالا به اين دخمل بلا از طرف من محكم ببوس و بغلش كن
بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 91 22:33
ای شیطون بلاآپم
امي تيس
2 اردیبهشت 91 8:17
مامان خورشيد قشنگ از لطف شما به دخترم ممنونم.عكسها اماده است ولي بدليل كمبود وقت و برنامه هاي مختلف اين روزهام دم نميمونه بذارم دم دستم واسه آپلود.چشم حتما ميذارم براتون
مامان عرشیا
2 اردیبهشت 91 17:07
وایی چه دختر شیرین زبان وحاضر جوابی .منم یه خواهر کوچولو5ساله دارم که همینجوری حاظر جووابه واصلا کم نمیاره . دخمل خوشملت را از طرفم ببوس
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
3 اردیبهشت 91 1:05
واااااااااااااااااااااااای خورشیدکم !کشتی منو با این همه حاضر جوابی های شیرینت. خدا حفظت کنه.یه بوس گنده برات می فرستم بووووووووووووووووووووووووووس.(حتما یه جوابی داری براش مگه نه؟!!!!!!!!!!!!!!!!)
مامان سوگند
3 اردیبهشت 91 10:28
واي ماشاله به اين دختر بلا و شيرين زبون
آرزوهای رنگی
4 اردیبهشت 91 9:14
سلام وتبریک به خاطر دختر نازتان .اگر مایل باشید میتونم نقاشی فرزندتان را ازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وشما بعد از دیدن نقاشی دروبلاگ میتونید ان را بخرید کارهایم رادر وبلاگ میتونید مشاهده کنید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد