خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خورشید

تقديم به عزيزاني كه ناب ترين خاطره هايم را ساختند

1391/1/23 11:15
نویسنده : مامان خورشید
573 بازدید
اشتراک گذاری

کافی ست

تو به شعرم بازگردی

تا من از استوای زمستان

ناگهان

چشم بازکنم به بهار
 
...
************************
باور نکن تنهاییت را
من در تو پنهانم
تو در من
از من به من نزدیکتر تو
از تو به تو نزدیکتر من

برگرفته از وبلاگ /http://chekkeh.blogfa.com

*************************************************************************

به قول مامانم من آْدم رفيق بازي بودم و هميشه تو مقاطع مختلف زندگي دوستان زيادي داشتم و  هركدوم با طرز فكر متفاوت از ديگري و از بودن همراه هركدومشون هم لذت مي بردم. دوستي براي درس خوندنبود ديگري براي خوشگذروندن يكي براي همراهي تو لحظات ناب و عارفانه يكي براي دردل هاي خاله زنكي و يكي براي بحث هاي فلسفي و هنري.... خلاصه اصلا به اين اعتقاد نداشتم كه يكيشون مهمتر از اون يكيه و يعني چي و بايد يه دوست تو تمام لحظه ها همراهت باشه و اين حرفا. واقعا از داشتن همشون لذت مي بردم و اگر ارتباطم با يكي قطع مي شد مي فهميدم جاي خالي و خلا نبودنش رو.

و به نظر من داشتن دوست از اون اتفاقات زيبا و وصف ناشدني زندگيه.

بهر حال با گذشت زمان و پايان تحصيل و شروع كار و ازدواج و بچه و خلاصه مهاجرت به خارج از كشور دوستان يواش يواش ارتباطم با بيشترشون قطع شد و روز به روز دلتنگ تك تكشون و خب با گذشت زمان و سن انگيزه برا پيدا كردن يه دوست جديد كم ميشه و نمي دونم هميشه احساس مي كنم هرچي دوستي تو سن كمتري شروع بشه پايدار تره، چون ميزان كسب منفعت در اون پايينتره.

نشونش هم دو تا از عزيزترين هام هستند كه از 9 سالگي با هم همراهيم و بهترين لحظه هام رو در كنارشون ساختم و مي سازم.

با خودم عهد كردم خورشيدم رو تشويق كنم دور و برش رو پر كنه از دوست هاي خوب و با طرز فكرهاي مختلف تا هرچي مي گذره دست روزگار هرچقدر دورشون كنه باز هم دور و برش چند تا دوست خوب باقي بمونه.

اما حالا كه سنم بالا رفته و به قول معروف دارم يواش يواش موهامو بيرون آسياب سفيد مي كنم

به خورشيد مي گم: عزيزتر از جانم تعداد دوست هات مهم نيستند و اصلا مهم نيست كدومشون تو كدوم لحظه ها همراهت بودن و اهميت كدومشون برات بيشتر بوده.

بهش مي گم: نفسم دوستي پيدا كن و همراهش باش كه حتي رفتنش و نبودنش و شنيدن صداش فقط از پشت تلفن و ديدنش فقط از طريق عكس و اينترنت و دردل باهاش از طريق ايميل و خلاصه ....

باعث نشه ذره اي حضورش تو ذهن و زندگيت كمرنگ بشه و انقدر ازش خاطره داشته باشي كه بتوني ساعتها بشيني و با مرور اونا بازم غرق لذت و شوق بشي. بازم حالت خوب بشه. بازم حس خوبي داشته باشي.

خورشيدم دلم برا تك تك دوستهام، برا ديدن شوهراشون كه بعضي هاشونو اصلا نديدم، برا ديدن بچه هاشون كه بعضي هاشون رو از لحظه تولدشون حتي نديدم (آروين قشنگم، عزيز خاله، بيتاب ديدنتم)، برا ديدن روي ماه دونه دونه شون، برا در آغوش كشيدن تك تكشون دلتنگم.

دلتنگم همشون رو با هم مي خوام.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بهار(مامانی شهراد)
23 فروردین 91 17:26
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ آپم و منتظر
مامانی درسا
24 فروردین 91 1:48
منم با حرفاتون کاملا" موافقم . منم دل تنگ خیلی هاشون هستم اما مثل شما خیلی آدم با وفایی نبودم میتونم بگم ندیدنشون متاسفانه همش تفصیر خودمه . حالا افسوس میخورم .... اما به دختری یاد میدم اشتباه منو تکرار نکنه . دخترمو ببوس
زهره مامان آریان جون
24 فروردین 91 22:57
امیدوارم زودی زود بتونید عزیزانتون رو ببینید و از دلتنگیهاتون کم بشه.
مامان آرینا موفرفری
26 فروردین 91 15:29
سلام مامانی منم دوستای خوب زیادی در زندگی داشتم که هنوز باهاشون ارتباط دارم و به هیچ قیمتی حاضر نیستم از دستشون بدم هرچند که الان از دوستام دورم ولی هروقت به شهر خودم می رم غیر ممکنه نبینمشون . تماس تلفنی هم با هم داریم.نمی دونم چرا این چیزا رو گفتم شاید چون خیلی دوسشون دارم .با صمیمی ترین دوستم الان 27 ساله دوست هستم البته دیگه مثله خواهرمه.دوست خوب نعمت بزرگی در زندگیه.


الهي دوستيهاتون هميشه پابرجا باشه و قلبتون از عشقشون سرشار
h&T
26 فروردین 91 19:21
عزیز دلم ممنونم از اینهمه پیام خورشید زندگیتون همیشه تابناک و گرمای عشق قلبتون افزونتر
مستانه
30 فروردین 91 13:02
خورشید خانوم این عکست و میشه توی مجله های مد گذاشت میدونی؟
آرزوهای رنگی
31 فروردین 91 16:19
سلام وتبریک به خاطر وبلاگ زیبایی که برای فرزندتان درست کردید اگر دوست داشته باشید خوشحال میشم نقاشی فرزندتان را ازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قراردهم تامشاهده کنید واگر خوشتان آمد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
3 اردیبهشت 91 1:08
سلام دوست خوبم.اونقدر دخترتون شیرین زبونی کرد که تو نظرپست قبلی یادم رفت تبریک عید و بگم .نمی دونم شاید قبلا گفته بودم.بهرحال باز هم میگم مگه عیبی داره .؟! سال نو مبارک از دوست نگو که دلم خونه.من از اون آدمام که خودمو هلاک دوست میکنم اما متاسفانه یه دوست واقعی و باوفا ندارم.این خیلی ناراحتم میکنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد