خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

خورشید

سفر به ياسوج

1391/3/17 11:25
نویسنده : مامان خورشید
1,356 بازدید
اشتراک گذاری

آبشار مارگون فارس - آبشار سميرم - آبشار ياسوج - آبشار سي سخت و....

خورشيد و مهرشاد (برادرزاده عزيزم)

و شب آخر مسافرت

در سفر به سي سخت در حال بحث راجع به اين موضوع بوديم كه براي ديدن درياچه بايد پياده روي كنيم كه خورشيد يهويي گفت: لطفا روي من ديگه حساب نكنيد.

*************************

روز دوم مسافرت و بعد ديدن دو تا آبشار خورشيد : مامان مگه ما نيومديم اينجا تفريح كنيم؟

من: خب آره.

خورشيد: پس چرا هي مي ريم آبشار مي بينيم.

و از نظر ايشون تفريح يعني با مهرشاد برن پارك.

************************

روز سوم مسافرت و در حال آماده شدن براي بيرون رفتن خورشيد : مامان داريم كجا مي ريم؟

من: يه آبشار ببينيم.

خورشيد: مگه تا حالا چي مي ديديم؟

من: اين يه آبشار ديگه هست و با قبليا فرق داره.

خورشيد: حالا يكي آب از اينورش مي ريزه يكي از اونورش چه فرقي داره؟

*************************

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان سوگند
17 خرداد 91 11:54
هميشه سفر عزيزم چه جاهاي قشنگي هم رفتين
عمه آتنا
17 خرداد 91 13:02
همیشه به سفر خورشید جونمآخی قربون شیرین زبونیاش
مامان ترنم
17 خرداد 91 14:39
سلام عزيزم، دلم براي خورشيد و گپ زدن با شما تنگ شده بود، ازت خيلي متشكرم چون در راه اندازي وبلاگ دخترم خيلي راهنماي ام كردي...آرزوي بهترين ها را برايتان دارم...
مامان نيروانا
17 خرداد 91 14:49
هي ميگم اينجا ابري بود، از يه جاي ديگه خبر ميرسيد آبشارها رنگين كموني شدن، نگو خورشيد خانوم تشريف بردن به آبشارها يه هواي تازه و جلوه ي بديع ببخشن. خاصه كه مهرشاد جونشون هم باهاشون بوده و دل خودشونم گرم گرم. فداي استدلالهات برم خاله. لذت و تفريحي كه از پارك رفتن به شماها دست ميده هيچ جايگزيني نداره و منم كه يه پاره آتيش دو و نيم ساله دارم كاملاً اينو ميفهمم. هميشه و همه جا نور بپاش بانوي نمكين
مامان نيروانا
17 خرداد 91 14:54
راستي عكس درباره ي وبلاگ رو عوض كردي مباركه عزيزم. ماه بودي ماهتر شدي و البته كه عكاس هم با تمام عشقش اين مهر و ماه رو توي عكس حك كرده. كاملاً ميباره ازش عشق. عاشقتونم
هدیه خدا- فریماه
18 خرداد 91 18:41
سلام. خوش اومدید اومدید نزدیک ما. تا یاسوج اومده بودید شیراز هم تشریف میووردید. همیشه به سفر وگردش.
مامانی درسا
19 خرداد 91 2:47
ای جونم با این حاضر جوابیت گلم هزار ماشاالله ........ خوش بحالتون جای خوبی رفتین انشاالله همیشه به سفر و شادی
مامانی
19 خرداد 91 11:25
سلام ایشالله خورشید خانوم همیشه شاد و سرزنده بتابه یه وب گذاشتم با مطالبی که شاید مفید باشن خوشحال میشم همراهیم کنین
مامان احسان
19 خرداد 91 12:56
ای جونم این سوالو جوابای آخرشو خییلی دوست می دارم.. عکسها بینهایت پر انرژی و زیباست.. همیشهاتون پر لبخند..
بهار(مامانی شهراد)
20 خرداد 91 14:31
معلومه خیلی بهتون خوش گذشتهجای مارو هم خالی کردین
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 15:46
وااااااااای ما پارسال همین موقع ها بود همین جا بودیم.یادش به خیر خیلی جای زیبا و باصفاییه خو راست میگه بچه خودتون آبشار دوست داشتین هی اونم میبردین.نمیشد وسطش یه پارکم ببریدش؟هر چند پارک یاسوج نرفتنش بهتره
مامان لیلا
20 خرداد 91 16:38
سلام .خوبید؟همیشه به سفر. واقعا ابشار قشنگیه. ممنون که عکسشو گذاشتید .
مستانه
21 خرداد 91 7:48
حالا واقعا ابشار اخري ابش فرق ميكرى خورشيى جان؟
مامان یسنا گلی
21 خرداد 91 8:22
سلام عزیزم.همیشه به گردش و مسافرت. خوش بحالت خورشید جونم چه جاهای قشنگی رفتی. بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مستانه
21 خرداد 91 21:27
این عکس تازه ی پروفایل خیلی قشنگه واقعا خورشیده
مامان ترنم
22 خرداد 91 13:45
ديگه دير به دير وبلاگش را آپ مي كني، منتظر نوشته ها و عكسهاي خورشيد نازم هستم؛ سر زدن و گذاشتن پيام سبزتان در وبلاگ ترنم باعث دلگرمي منه، هميشه خوش باشيد.
مامان آرشیدا کوچولو
22 خرداد 91 15:13
خوش باشی عزیز دلم خورشید گلم رو ببوس
مامان تارا و باربد
23 خرداد 91 10:06
همیشه به سفر و تفریح خوش بگذره شیرین زبون من می بوسمت عزیز دلم
مامان سوگل
23 خرداد 91 15:38
همیشه به سفر خورشید تابان قربون اون شیرین زبونیش جیگرطلا، ماشالا بزرگ شدی خانوم خوشگله خب بچه راست میگه دیگه، آخه بچه رو میبرن آبشار ببینه، بچه رو میبرن پارک و ......
عمه ی لارا
24 خرداد 91 7:19
سلام مامانی مهربون ممنون که به وبلاگم سرزدی وازمطالب استفاده بردی صورت خوشگل خانمت روببوس دوستون دارم
نگین مامان رادین
24 خرداد 91 14:46
همیشه به سفر و شادی خوشحالم که بهتون خوش گذشته،قربون شیرین زبونیات بشم خورشید خانوم،خوب بچه حق داشت یه بارم می بردیشون پارک تا تفریح کنند
ستاره زمینی
25 خرداد 91 15:01
سلام همیشه به سفر عزیزم.خوشحال میشیم از کامنتتون.
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
28 خرداد 91 10:30
همیشه در سفر باشین و خوش بگذره.عجب جاهای باصفایی رفتین.چه عکسای زیبایی .جای من خالی بوده
مامان رادمهر
31 تیر 91 13:44
خدای من چقدر شیرین زبونه ، خدا حفظش کنه . همیشه به سفر و تفریح
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد