خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خورشید

برای تو 48(حرفهای خوب)

1391/6/28 8:52
نویسنده : مامان خورشید
392 بازدید
اشتراک گذاری

خورشیدم: خاله(مربی مهد) میگه اگه من گاهی دعواتون می کنم و بهتون تذکر می دم برا اینه که شماها برام مهمید و دوستتون دارم و دلم می خواد به چیزهایی که بهتون میگم توجه کنید تا در آینده بتونید یه آدم مفید باشید مثلا یه نجار موفق یا یه دکتر موفق یا یه کارگر موفق یا یه مامان موفق، اما اگه به چیزهایی که بهتون می گم توجه نکنید ممکنه در آینده نون خشکی نمکی بشید. (عین جملات خورشید ولی دقیقا نمی دونست نون خشکی نمکی چیه)

خورشیدم: مامان کار سخت تو دنیا وجود نداره و اگه بخوایم می تونیم همه کارها رو انجام بدیم. البته بعضی کارهای سخت عاقلانه نیست و نمیشه انجام داد مثل بلند کردن هواپیما مثلا با دستامون. اما همه کارهای سختی که از روی فکر باشه حتما آسونه. (اینهم حتما از حرفهای قشنگه خاله هست و دخترم چه خوب درک کرده)

مامان خورشید:تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان یسنا گلی
28 شهریور 91 10:02
عزیز دل خاله خورشید جونم روز دختر مبارک عسلم. امیدوارم تا همیشه یه دخمل خوب و نمونه باشی.بوسسسسسسسسسسسسسسس
عمه ی آتنا
28 شهریور 91 10:32
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و به تمام خواسته های زندگیت برسی عرض تبریک به بهترین دختر دنیا روز دختر مبارک
آوا مامان رادین
28 شهریور 91 11:58
اول اینکه ببخشید خیلی وقته به شما سر نزدم با دیدن این عکس حس کردم با خودتون فکر کردین این همون خورشیده فسقلی هست که حالا اینقدر بزرگ شده. عزیزم به هوش این دختر ناز تبریک میگم. همیشه شاد باشی عزیزم.
مامان سوگل
28 شهریور 91 13:27
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا روزت مبارک روز دختر گل مبارک
طاهره مامان امیرعلی
28 شهریور 91 13:52
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان علی خوشتیپ
28 شهریور 91 14:05
روزت مبارک عزیزم
نسرین مامان سپهر و صدف
28 شهریور 91 17:48
خورشیدم امیدوارم همیشه زندگی مامان وبابا از وجودت گرمی و روشنی بگیره.روزت مبارک عزیزم
سودابه
28 شهریور 91 19:12
خورشید عزیزم ، دختر کوچولوی شیرین و دوست داشتنی روزت رو تبریک میگم . همیشه شاد باشی و بخندی گلم .
زهره مامان آریان
29 شهریور 91 1:05
روزت مبارک خورشید خانوم.
دخترم عشق من
29 شهریور 91 8:12
افرین به این دختر ناز و با هوش و افرین به مامان مهربونش که با دقت به حرفای دخترش گوش میده
مامان نيروانا
2 مهر 91 10:29
قربون اين دختر باكمالات برم من، مرسي به خاله ي محترم كه حرفاش اينقدر روي بچه ها تأثير ميذاره. البته من هيچ وقت نميتونم پَست تريني براي مشاغل پيدا كنم و اون رو مثال بزنم. دلم ميخواد به درجه اي برسم كه حس كنم هر كار و شغلي ارزشمنده و نبايد به ديده ي پايين بهش نگاه كرد. آدم چه ميدونه اگه هر كدوم از اين مشاغل نبودن چقدر جاي خاليشون حس ميشد. بعضي وقتا فكر ميكنم فداكاريِ بزرگي در حق ماها ميكنن كه اين مشاغل به ظاهر پَست رو انجام ميدن. خدا به همه مون كمك كنه. ببخش اگه زياده گويي كردم دوست نازنينم.
مستانه
3 مهر 91 8:53
عزیز عاقل و شیرین زبون من این عکس چرا این قدر تیره ست
خاله جون
4 مهر 91 15:41
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد
ارين و مامانش
9 مهر 91 20:10
روز دختر مبارك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد