خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

خورشید

براي تو 67 (قدرت درك سوء تفاهم)

1391/10/27 12:10
نویسنده : مامان خورشید
509 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح براي خورشيدم شير گرم كردم و هي تاكيد كردم كه تا ته ليوانتو بايد بخوري.

عجله داشتم و كمي چاشني عصبانيت هم به تاكيدم اضافه كردم.

خورشيد: حالا مامان بايد همشو بخورم.

من: آره

خورشيد: تا تهشو

من: آره

خورشيد: چرا همشو بايد بخورم

من: بايد بخوري انقدرم حرف نزن.

خورشيد: قضيه شخصيه مامان؟؟؟؟

من:تعجب ناراحت دل شکسته

من: عزيزم اگه مي گم همشو بخور براي اين نيست كه باهات لج كنم. من فكر مي كنم انقدر شير براي بدنت لازمه و براي همين مي گم بايد تا ته ليوانتو بخوري.

خورشيد:آها از اون لحاظ. باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تارا و باربد
30 دی 91 9:17
الهی فدای این دخمل فهمیده بشم من عاشق اون تجزیه تحلیلاشم
مستانه
1 بهمن 91 7:58
عزیز دلم خودت هم نمیدونی چه قدر دوست داشتنت خوشاینده کاملا شخصی و دلپذیر
عمه ي آتنا
1 بهمن 91 8:49
عزيزم عاشق اين سوال كردن هاشونم راستي عكس پروفايل خورشيد جونو خيلي دوست دارم
ستاره زمینی
1 بهمن 91 10:28
عزیزم ماشالله به هوش و ذکاوتت.
آوا مامان رادین
1 بهمن 91 11:25
عاشقتم خورشید خانم. واقعا میگم عاشق این حاضرجوابیهای قشنگ و در عین حال مودبانه دخترهام. خیلی شیرینه.
مامان رقیه
1 بهمن 91 21:35
میگم این دختر مث فیلسوفا حرف میزنه بگوآره
مامان آرشیدا کوچولو
3 بهمن 91 0:24
دلبر چقدر پست جدید گذاشتی برا کدوم نظر بدم مامانی یعنی ببر یه تست mmpi از این وروجک بگیر ببین آی کیوش در چه حده نه که جزو نوابغ باشه و سرسری ازش بگذری حیفه جدی میــــــــــــــــــــگم
saba
3 بهمن 91 11:48
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
زهره مامان آریان
7 بهمن 91 1:29
قربون اون حرف زدنت بشم مخصوصا از اون لحاظ ت
مامان نیروانا
7 بهمن 91 19:31
قشنگ من چقدر جالب که من الان این پست رو خوندم و "ازاون لحاظ" خورشیدم رو. چقدر این وروجکای ما بهم شبیهن نه عزیزم؟!
مامان سانای
17 بهمن 91 15:33
زنده باشی دختر. من چقد خندیدم به قضیه شخصی .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد