خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

خورشید

براي تو 69 (من چيكاره بودم)

1391/11/7 14:04
نویسنده : مامان خورشید
944 بازدید
اشتراک گذاری

خورشيد مدتيه خونه مامان سوسن ظرف مي شوره و خيلي هم تميز و به قول خودش انقدر دست مي كشه تا ظرفا صدا بده و چربي و مايع ظرفشويي روش نمونه.

خونه خودمون من حوصله ندارم و بهش اجازه نمي دم و اونم هي چونه مي زنه.

ديروز هم دوباره خورشيدم اصرار داشت ظرف بشوره.

خورشيد: مامان خواهش مي كنم؟

من: نه دخترم شستم ديگه باشه يكدفعه ديگه.

خورشيد: باشه خودت بشور اما اگه كمرت درد گرفت من جوابگو نيستم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آرشیدا کوچولو
7 بهمن 91 13:47
هــــــــــــــا این که الان خورشید وگفت یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟ ورررررروجـــــک آخه این حرفهای بامزه رو از کجا یاد میگیری مامانی مگه هر موقع کمرت درد میگیره به دخملی ما میگی
عمه ي آتنا
7 بهمن 91 14:11
اي جانم:p خب ظرفاي كوچیك رو بدين بشوره كه كمرتون درد نگيره
ستاره زمینی
7 بهمن 91 14:27
عزیزم شیرین زبون و دلبری میکنی حسابی . مامانی نکنه خبریه میخوای نی نی دار شی؟؟؟؟؟؟؟/
مستانه
8 بهمن 91 8:49
اي جانم دو بار بشورند خسته میشند من هر بار فلونه بگه من نشورم میگم افرین بدو مامان دستت درد نکنه!! خودم یه کار دیگه میکنم اوایل خرابکاری داشت ولی خودش بعد از چند بار یاد گرفته الان جدی خوب میشوره ، کمردرد منم کلا برطرف شده !
مامان آرشيدا قند عسل
8 بهمن 91 9:49
بوسسسسسسسسسس عزيزم كه اينهمه به فكر ماماني هستي
مامان تارا و باربد
8 بهمن 91 11:14
آفرین خوشگل من که به مامی کمک می کنی حس مسئولیت بچه ها رو باید بال و پر داد قربون شیرین زبونیش
امي تيس
11 بهمن 91 13:40
خوب راست ميگه دخملي.حرفشو گوش كن .والله ما كه هنوز كه هنوزه دختركمونو خودمون تروخشك ميكنيم-دستاشو ميشوريم-غذا دهنش ميذاريم و ... البته همه اينا بدليل اينه كه ساعاتي در روز خانم در مهد بسر ميبره وقتي اومد خونه تلافيشو درمياره سر من!!! خاله عزيز شما خيلي به دختر من لطف دارين.خدا خورشيدتونو حفظ كنه هميشه
زهره مامان آریان
13 بهمن 91 0:10
قربون اون احساس مسئولیتت بشم
زهره مامان آریان
13 بهمن 91 0:10
جقدر اینجا قیافش ناز شده مخصوصا موهاش.از طرف من محکم ببوسینش
مامان تارا و باربد
15 بهمن 91 13:29
کجائی عزیزم دلمون براتون تنگ شده
ستاره زمینی
15 بهمن 91 14:50
ستاره زمینی
15 بهمن 91 14:51
مامان سانای
17 بهمن 91 15:30
ماشالله چقد شیرین زبون من عاشق شیرین زبونی های خورشید جون هستم . همیشه تابنده باشی خورشید جان.
آوا مامان رادین
30 بهمن 91 9:27
خوب ببین مامان خورشید جون این دختر ناز میخواد کمکت کنه خودت نمیخواهی. منم انقدر نگذاشتم رادین کمکم کنه به این روز افتادم دیگه! عزیزم!! چقدرم نازه این دختر شما. خدا حفظش کنه.
زهره
7 اسفند 91 10:45
سلام خورشید جون بدوبیا قصه دارم وشعر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد