خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

خورشید

براي تو 7 (دغدغه ذهني)

1390/8/8 9:53
نویسنده : مامان خورشید
232 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم ديروز با مسئول مهد كودك راجع به ميزان يادگيري تو در زمينه هاي مختلف مثل زبان انگليسي، موسيقي، نقاشي و... صحبت مي كردم. مدير مهد مي خواست بداند، آيا من از پيشرفت تو راضي هستم؟

دختركم، نمي دانم تا چه اندازه درست مي انديشم.اما به او گفتم بيشتر از آنكه از يادگيري زبان و موسيقي و .. خورشيد راضي باشم از اين خوشحالم كه خورشيدم نكات مهمي در زمينه هاي اخلاقي آموخته و اينكه سازگاري و عدم لجاجت او خيلي بيشتر شده است.

خانومم من هم مثل هر مادري از اينكه فرزندم معلومات بسياري داشته باشد و هنر هاي فراوان و بسيار باهوش لذت مي برم ولي پيش از آن مي خواهم كه انسان مثبتي باشي، با شخصيتي سالم. دختر شادي كه از زندگي لذت مي برد و ديگران را در اين لذت بي نصيب نمي گذارد.

عزيز دلم، تمام تلاشم را در راه پيشرفت علمي ات مي كنم ولي بدان شاد و خوب بودنت بيش از هرچيز برايم اولويت دارد. نمي دانم شايد وقتي بزرگ شدي همفكرم نباشي ولي تجربه ايي كه چندين سال زندگي به من آموخته اين است كه انسان هاي موفقي كه از خود اختراعي، ابتكاري، هنري و... بجا مي گذارند به قدر خود ارزشمندند و در ياد افراد بيشماري زنده مي مانند ولي قبل از آنكه به او بينديشيم به ساخته اش و اثرش مي انديشيم، حال آنكه يك انسان خوب شايد در ياد عده كمي از اطرافيان زنده بماند اما فقط بخاطر وجود خودش عزيز است، مثل پدربزرگت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سیما - مامان هلیا
9 آبان 90 7:57
سلام عزیزم من لینکتون کردم . امیدوارم دختر نازت همیشه باعث افتخار مامان و بابای مهربونش باشه و به افتخار بودنش به خودتون ببالین .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد