خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

خورشید

براي تو 17 (خورشيدم و قصه هاي شبانه)

1390/8/25 10:46
نویسنده : مامان خورشید
361 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز مامان يه سوالي برام پيش اومده. واقعا تو از اينكه يه قصه ثابت رو دو هفته هر شب بشنوي واقعا خسته نمي شي. يعني من كه از رو رفتم واقعا با بابا مشغوليا (آخه بابا هرشب اين قصه رو ميگه و چون اون تعريف كرده وقتي من مي خوام بگم يه كم كلمات تغيير مي كنه و شما معترض مي شي كه چرا قصه اينطوري شد يعني حفظ شدي. )آخه ديگه چي تو دل اين قصه مونده كه براي شما مبهم باشه و بخواهي كه باز بشنوي. حالا كارتون رو بگي كه ممكنه 20 بار يه كار تون رو ببيني خب مي گم تصاوير زيادي داره كه ممكنه هربار ب يه صحنه توجهت رو جلب كنه ولي قصه واقعا من كه موندم.

راستي عروسكم ازت تست بينايي گرفتن توي مهد و گفتن كه مشكوكه و بايد چشم پزشك معاينه ات كنه تا فردا كه بريم چشم پزشكي فكر كنم ديوونه بشم. فقط آرزو مي كنم كه از روي شيطوني جواب ها رو اشتباه داده باشي. از ته دلم آرزو مي كنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهراد
25 آبان 90 11:24
عزیزم ممنون که به وب مهراد سرزدید خورشید جانم جزو دوستای مهراد شده لینک شدید
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
25 آبان 90 16:29
سلام.چه اسم زیبایی.خورشید روشنایی بدون خورشید دنیا معنا نداره همه موجودات میمیرن.مطمئنم که خورشید زندگی شمام همین نقشو تو زندگیتون داره حیات بخش.
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
25 آبان 90 17:10
خیلی جالبه این خصلت مشترک بچه هاست.تازه هر بار با اشتیاق بیشتری گوش میکنن انگار که اولین باره میشنون.
مامان ترنم کوچولو
27 آبان 90 20:43
سلام عزیزم.ممنون که به ما سر زدید.ان شالله که مشکلی نیست و خورشید جون سلامته.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد