خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

خورشید

براي تو 19 (پايان خوش چشم پزشكي)

1390/8/29 10:02
نویسنده : مامان خورشید
583 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان خيلي خوشحالم ديروز رفتيم چشم پزشكي و خدا رو شكر چشمات مشكلي نداشت. ولي جالب بود كه تا از مطب دكتر دراومديم بغض كردي كه چرا نميتونم عينك بزنم و خلاصه خانوم دوست داشتند چشمشون ضعيف باشه و عينك لازم داشته باشه. خدايي من تورو چيكار كنم. خدا به من صبر بده تو رو بزرگ كنم.

يادم رفت بگم عسلم جمعه رفتيم نمايشگاه اسباب بازي و بماند كه نقاشي كشيدي و جايزه گرفتي و حسابي لذت بردي و من موندم تو اينهمه جايزه ميگيري چرا سير نمي شي و هربار بيشتر از دفعه قبل ذوق مي كني. يه پازل نسبتا سخت برات خريديم كه ديشب خيلي زود ياد گرفتي و چند جور مختلف درست كردي. خوشحال شدم كه يه كم حوصله و تمركزت براي انجام بازي هاي فكري بيشتر شده. داري بزرگ مي شي.

جمعه با عروسكت بازي مي كردي و ظاهرا از دستش ناراحت شدي بهت گفتم حالا كه عروسكت شيطوني كرده چكارش مي كني سريع مطلب رو گرفتي و گفتي "بهش مي گم ديگه برات جايزه نمي خرم شما هم لطفا وقتي من شيطوني مي كنم دعوام نكن بهم بگو بابا ديگه برات جايزه نمي خره سريع خانوم مي شم."

يه عكس از عروسكم تو 7 ماهگي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا
30 آبان 90 9:58
سلام خانمی..ممنون که به وب ما اومدین خورشید خوشگلتو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد