خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

خورشید

همه فرزندان من

1390/12/7 10:15
نویسنده : مامان خورشید
420 بازدید
اشتراک گذاری

روزگار غريبي است.... ميدانم كه ميداني

اي كاش روزگار كودكان به گونه اي ديگر بود

اي کاش کودکم نمي فهميد غربت روزگار را

يا روزگار مي فهميدکوچکي کودکان مرا

همه کودکان سرزمين مرا

توروزها و شبهايم را ميبيني و

من نميدانم چه در ذهن معصومت ميگذرد

خاموش که ميماني

هزار سوال بر لبان فرو بسته ات ميبينم

نگاهت که ميکنم لبخند ميزني

خاموش که ميمانم

 آرام ميگويي دوستت دارم

برگرفته از وبلاگ "وسیع باش و تنها و سربه زیروسخت"


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ثمین
7 اسفند 90 10:23
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مامان احسان
7 اسفند 90 13:05
نگاهم همیشه دوخته شده به تک تک حرکاتت تو هم ببین عشق لبریز از نگاهم را..خورشید خانوم خییییییییییلی عسکت نازه خاله
مامان آرینا موفرفری
7 اسفند 90 15:20
متن زیبائی بود.یه عالمه بوس برای خورشید طلائی خاله.
مامان تارا باربد
8 اسفند 90 23:13
بسیار زیبا
بهار(مامانی شهراد)
21 اسفند 90 12:39
سلام گل نازم پیشاپیش عیدو بهت تبریک میگم انشاالله سال نو خوبی داشته باشی و همیشه در کنار مامانو بابات سالمو خوشحال باشیآپ کردم گلم
مستانه
6 فروردین 91 13:53
نوشته بودم چقدر خوشحال كننده است دیدن يه شعر قديمي کنار عکس یه خورشید کوچولو ، روزی که دیدمش نوشتم که چقدر ممنونم که اینجا خوندم شعرم من بدون لینک و اسمم هم کارهام و جایی میبینم خوشحال میشم پس میتونی تصور کنی چقدر ممنون شدم که لینک و ادرسم هم بود و هی نشستم نگاه کردم به صورت زیبای این کوچولو ، اوون روز هم مثل امروز غمگین بودم حالا بازم میشینم نگاهش میکنم تا حالم بهتر بشه ممنونم
مسی
17 اردیبهشت 92 12:19
دیدی همینو می گفتم با همین یه دونه دندون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد