خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خورشید

براي تو 52 (افتادن اولين دندان شيري)

1391/7/25 9:44
نویسنده : مامان خورشید
417 بازدید
اشتراک گذاری

اولين دندون شيري خورشيدم 23 مهر افتاد و بماند كه تو اين يك هفته اي مه فهميد دندونش داره مي افته چقدر خوشحال و هيجان زده بود و خودش مرتب برا خودش مي خوند كه خورشيد بي دندون.....

وقتي دندونش افتاد از ذوق ساعت 8 خوابيد كه ببينه آقا موشه براش چي جايزه مياره به جاي دندونش و صبح هم خودش بيدار شد و تخته وايت بردش رو بهم نشون داد.

و اما مدرسه:

اومده ميگه مامان رفتم از بوفه سه تا شكلات خريدم.

من: خب شما كه پول نداشتي چطوري خريدي؟

خورشيد: چون خيلي دلم مي خواست عمو بهم داد تا فردا پولش روببرم.

من: حالا چرا سه تا؟

خورشيد: نميتونستم تنهايي بخورم كه يكي خودم دوتا دوستام.

من: باشه آخرين بارت باشه و پولش رو فردا بده.

فردا با پول برگشته و بهش ميگم چرا پولش رو ندادي؟

خورشيد: رفتم به عمو گفتم مامانم راضي نبوده من از بوفه خريد كنم اونم پول نگرفت.

من: يعني چي. من گفتم ديگه اين كار رو نكن و بايد با اجازه من باشه و حتما فردا پولش رو بده.

خورشيد: يعني راضي هستي كه من از بوفه خريد كردم؟

من: آره.

خورشيد: پس پول بده فردا هم خريد كنم.

من:گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مسی
25 مهر 91 10:51
ای جان خوب پول بده دیگه من یه عالمه خندیدم کارین هم خیلی از این مدل کارا داره کفت با پو خودم لاک بخرم مامان؟کفتم بخر دو ساعت هی سوال و جواب کرد از خانوم فروشنده که چنده ؟ یعنی یه 2000 تومنی و یه 5000 تومنی باید بدم ؟ و....بین دو تا رنگ مونده بود اخرش گفت بریم گفتم چی شد کفت خیلی دوست داشتم اما دلم نمیاد پولمو بدم گفتم من پولش و میدم گفت راست میگی مامان ؟ کفتم اره گفت واقعا بین این دو تا رنگ نمی تونم تصمیم بکیرم میشه دوتاش و بردارم؟!!!

يعني من موندم چطوري به اين سرعت اين كارا رو ياد مي گيرن.
مامان تارا و باربد
25 مهر 91 11:14
دخمری شیرین زبون حاضر جواب مهربون می بووووووووووووووووسمت رویش اولین جوانه دندان دائمی هم مبارک باشه
مامان نيروانا
25 مهر 91 11:36
مباركه خورشيد خانوم، خداي من چه هيجانهاي شيريني دارن اين نورديده ها! چه دنياي قشنگي دارن. افتادن دندون شيريت پر از شادي عزيزم! ماجراهاي بوفه ت انگار از اون سريالهاست كه همچنان ادامه داره نازنين خيلي بامزه بود شيرينك ! ميبوسمت هزارتا
زهره مامان آریان جون
25 مهر 91 23:41
اولین دندون دایمیت داره به سلامتی در میاد.امیدوارم همیشه مرواریدات سالم باشن. وای که چقدر دخترمون مهربونه.ببین هوای دوستاشم داره.امان از این حاضرجوابی ها کلی خندیدم
مامان سانای
26 مهر 91 8:32
چند روز دیگه مروارید جدید در می یاد باید مواظب باشی خورشید جون.
مامان آرشیدا کوچولو
26 مهر 91 13:50
عزیز دلم خوشم میاد سریع یه چیزی برا گفتن داره قربون بی دندونش برم من مامانی باید یه جورایی حد و حدود رو یادش بدی و ارزش پول و قانعش کنی دختر زرنگیه منطقی باهاش صحبت کن و بگو هر کسی پولش براش ارزش داره و خودش به پولش نیاز داره حتی من حتی تو و ... و قانع اش کن موفق باشی مامان گلی
مامان سوگند
27 مهر 91 12:25
اي جانم چقدر بلايه
ستاره زمینی
27 مهر 91 19:23
عزیزم مروارید دایمیت وقتی درومد خیلی مواظب باش مرتب مسواک کن..افرین گلم. از دست شیرین زبونیه شماها. خب مامانی پول بده تا فرشتهکوچولو خرید کنه دیگه ........... واقعا از زبون این بجه ها کم میاریم. خدا عمرشون بده
مامان سوگل
29 مهر 91 14:43
الهي مبارك دندونت باشه خاله مبارك جايزه موشه باشه عزيزم، چقدر دنياي شيريني داريد شما بچه ها، آروز دارم كه هميشه اين شيرينها باهاتون همراه باشه و شاد باشين تو زندگي خب بچه پول دلش ميخواد بده بهش ديگه ولي من به سوگل از قبل گفته بودم كه فقط لقمه و ميوه ميبري مدرسه حق نداري از بوفه خريد كني خدا رو شكر فعلاً كه به اين حرفم عمل كرده و عادت كرده، فقط قول گرفته كه پس از مدرسه كه ميام خودت برام بخر، و بعد از مدرسه با خودم ميريم و يه خوراكي براي امروزش ميخريم عالمي دارن اين بچه ها به خدا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد