خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خورشید

براي تو 53 (من چيكار كنم؟)

1391/7/26 7:52
نویسنده : مامان خورشید
362 بازدید
اشتراک گذاری

خورشيد ديروز از دوستش پول قرض كرده و خوراكي خريده. بعد هم كه بهش مي گم چقدر قرض كردي؟ ميگه نمي دونم سبز بود.

بهش مي گم بيا اين پول رو ببر بهش بده. ميگه مامان نمياد حالش بده نمي خواد پول بدي.

يعني آخرش خودمو مي كشم.

اگه فردا بهم بگه از كيف دوستم پول برداشتم اصلن تعجب نمي كنم. فقط اين راه رو امتحان نكرده و ياد نگرفته كه بعيد نيست تجربه كنه.

من چيكار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان سانای
26 مهر 91 8:29
واقعا بعضی وقتا آدم نمی دونه چی کار کنه از کارهای این بچه های شیطون وبلا .یه کاری کن از بوفه چیزی نخره هر چی دوست داشت بخرین بزارین توی خونه تا خونه ببره تا یواش یواش عادت کنه.


ممنون عزيزم از راهنماييت. آخه مشكل من اينه كه من برا خورشيد خوراكي هايي كه مي زارم شامل ميوه و آجيل و ساندويج خونگي و ايناست و شايدم براش تكراري شده و سراغ خوراكي هاي بازاري ميره. ولي جالب اينجاست كه توي خونه لب به شكلات و بيسكوييت و خوراكي هاي ديگه نمي زنه و نهايت شيركاكائو مي خوره.
يعني تا اين حد كه غير ممكنه نون تازه باشه چيز ديگه ايي بخوره و نون رو به همه چي ترجيح ميده ولي حالا كه رفته مدرسه اين قضيه براش شده بازي. اميدوارم زودتر براش عادي بشه.
مامان سوگند
27 مهر 91 12:22
عزيزم زياد نگران نباش اكثر بچه ها تو اين سن و سال اينطورين
ستاره زمینی
27 مهر 91 19:25
عزیزم کمی صبور باش خب هوس کرده دیگه خیلی سر به سرش نذار درست میشه مامانی مهربون.
مامان رقیه
28 مهر 91 20:08
سلام نه بابا چون بچه ها از بوفه میخرن دوست داره بخره براش پول بزار و بگو مثلا کیک نزاشتم ولی چول گذاشتم خودت بخری! ولی خداییش خیلی باحاله ببوسش
مستانه
29 مهر 91 10:04
تجربه ی خرید براشون جالبه حس خوبی بهشون میده من پارسال همیشه همین مشکل و داشتم خدا رو شکر امسال مدرسه کارین بوفه نداره من راحت شدم ، شاید بد نباشه از معلم یا مدیر بخواهی حالا که بوفه هست نحوه ی استفاده و ... رو هم برای بچه ها توضیح بدند ، اولین باری که کارین گفت به دوستم پول قرض دادم من کلی تشویقش کردم بعد گفت دوستم گفته فردا حتما میاره گفتم ایرادی نداره اما فهمیدم که اوون دوست و حتی اسمش و هم نمیدونست کلاس بالاتر بوده و هر روز من این مشکل و داشتم که به بچه بزرگتر گولش میزد و پولش و میگرفت یا یکی از همکلاسی هاش از بقیه باج میگرفت که باید برای من از بوفه خوراکی بخرید تا باهاتون دوست باشم و ... خلاصه که خیلی بده فکر کنم بهتره ناظم و مدیر و معلم و در جریان بگذاری برای اموزش خرید ، من حالا جلوی سوپر می ایستم تا کارین بره برای خودش خرید کنه (تنهایی ) و حس خریدش ارضا بشه !!! خورشید کوچولو رو ببوس مطمئن باش کار بدی نمی کنه
مامان نيروانا
29 مهر 91 13:34
عزيزم، من تجربه ي اينچنيني هنوز ندارم ولي دير يا زود براي منم پيش مياد. يه كم فكر كردم كه اگه من بودم چيكار ميكردم، اومدم برات كامنت بذارم ديدم مستانه جون مامان كارين همون چيزي كه توي ذهن من بوده رو كاملتر و پخته تر و با توجه به تجربه ي خودش توضيح داده. به نظر راهكار خوبيه. اميدوارم مسئولين مدرسه بتونن يه آموزش خوب توي اين زمينه به بچه ها بدن و اون ارضا شدن حس خريد هم خيلي نكته ي خوبي بود كه مامان كارين عزيز بهش اشاره كرده بودن. امتحانش كن نتيجه شو به ما هم بگو. برات بهترين آرزوها رو دارم. ببوس خورشيد عزيزم رو
مامان سوگل
29 مهر 91 14:48
مامان جون مهربون براي ما كه دوست شما هستيم اين قضيه جالب و خنده آور هستش ولي مطمئن براي شما سخت و شكنجه آور هستش، من كامنت مستانه رو خوندم و باهش موافق، بيرون بهش پول بده و بزار خودش بره داخل سوپرماركت و تنهايي خريد كنه تا ارضا بشه، من از پارسال بعضي وقتها اينكار رو به سوگل تحميل كردم و اونهم اوايل ذوق ميكرد و ميرفت ولي الان ديگه خسته شده و براش عادي شده، خيلي وقتها به زور بهش پول ميدم و ميفرستم چيزي بخره ولي اون نميره ميگه حوصله ندارم يا خسته ام، شما هم همين روش رو اجرا كن ايشالا كه ثمربخش باشه، خيلي مواظب خورشيد جون عزيز باش
دخترم عشق من
30 مهر 91 8:16
سلام دوست خوبم به نظر من خیلی به این مساله حساسیت نشون نده . خیلی عادی برخورد کن درست مثل زمانی که خودتون خرید میکنین . بذار خودش کم کم مسئولیت پولایی که خرج میکنه یا قرض میده و قرض میگیره رو به عهده بگیره .بده بستونای بچه گانه این مسئولیتها رو بهشون یاد میده . مطمئنم خودتون باز هم بهترین عکس العمل رو نسبت به این مساله نشون میدین . مثل همیشه موفق باشی عزیزم
مامان رادمهر
30 مهر 91 12:13
عزیزمممممممممممم . نگران نباش یواش یواش تا بفهمه این کارا درست نیست طول میکشه . بچه است دیگه ناراحت نباش .
مامانی درسا
1 آبان 91 1:07
قربونش برم این دختره آخرش منو از ذوق کاراش میکشه ..... بخدا کلی انرژی میگرم وقتی میام ..... نه اینکه بگم همه ی کاراش خوبه نه ولی خوشم میاد واسه هر حرفی یه جوابی داره مامانی .... یعنی وا نمیمونه .... اما زیاد نگران نباش .... سعی کن فقط صبور باشی ..... میتونی از معلمش بخوای در این مورد بدون اینکه اسمی از خورشید ببره با بچه ها صبحت کنه تاثیر حرف اون خیلی بیشتره .... ببوس این دخملی گلو
ستاره زمینی
1 آبان 91 12:13
عزیزم کجایییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
ستاره زمینی
1 آبان 91 12:18
مامان ترنم
2 آبان 91 10:50
سلام عزيزم، از روي كارتون يا فيلم كودكانه اي زشتي كارش را به طور غيرمستقيم تفسير كن و بعد نظر خودش را بخواه . درست ميشه نگران نباش ببوسش
زهره مامان آریان
2 آبان 91 11:19
این بوفه هم برای شما شر شده. امیدوارم هرچی زودتر به تفاهم برسید
ستاره زمینی
3 آبان 91 10:08
کجایی باستاره جونچه کردید!
فریبا
4 آبان 91 1:47
عجب... تجربه ای ندارم که بتون راهنمایی کنم عزیزم... فقط امیدوارم زودتر یاد بگیره نحوه ی استفاده ی درست از پول رو...
زهره مامان آریان
6 آبان 91 22:37
مامانی درسا
9 آبان 91 3:42
مامانی نیستی ها ...... دلمون تنگیده ..... برو خصوصی
زهره مامان آریان
9 آبان 91 22:17
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد