خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

خورشید

براي تو 72 (شيرين ترينم)

1392/3/1 11:05
نویسنده : مامان خورشید
451 بازدید
اشتراک گذاری

خورشيد رو بردم حمام و رفته توي وانش نشسته و ميگه مامان آبها ريخت بيرون دوباره پرش كن، تا سرش بريز كه ديگه كم نشه.

من: عزيزم اگه پرش كنم شما ميشيني توش آبها سرريز ميشه و دوباره به نظرت كم ميشه.

خورشيد: چرا؟

من: چون وزن تو به آب داخل وان اضافه ميشه و باعث ميشه آب اضافه بريزه بيرون

خورشيد:دريا هم ميريم همينجوريه؟

من: نه تو دريا آبش خيلي زياده (از سر واكني جواب دادم)

خورشيد: نه مامان تو دريا هم وقتي ما تو آب ميريم وزن ما تاثير داره ولي چون آب دريا زياده ديده نميشه.

من:بله خب سوال

***************************************

خورشيد توي دندونپزشكي رو صندلي نشسته و راجع به وسايل سوال ميكنه و يه دونه رو نمي دونم چيه؟

خورشيد: مامان با اين روي دندون نگين مي ذارن. كي روي دندون من نگين مي ذاري؟

يعني نه كسي دور و برمون اينكارو كرده نه من تا بحال راجع بهش صحبت كردم.

***************************************

رفتيم آرايشگاه براي عروسي خاله آلبوم ها رو ببينيم و به دليل كمبود نيروي كمكي خورشيد رو هم برديم.

پيله كرده سر ميز ناخن بشينه و اون خانومه براش لاك بزنه.

من: خورشيد جان ميريم خونه من برات هر لاكي خواستي مي زنم.

خورشيد: ا خب وقتي اين خانوما هستند چرا شما لاك بزني. اينا بهتر مي زنند و مدلم داره و ....

خوبه جز برا كوتاهي موهاي خودش آرايشگاه نمي برمش وگرنه چه چيزا كه از من نخواد.

*****************************************

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان تارا و باربد
1 خرداد 92 12:39
یعنی من عاشق این دردونه شما هستم به خدا
مامان آرشيدا قند عسل
4 خرداد 92 8:40
عزيز دلم كه هميشه جوابت تو آستينت آماده است
مامان آرینا مو فرفری
4 خرداد 92 15:00
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$
مامان سانای
6 خرداد 92 10:43
قربون این دختر شیرین زبون
مامان تارا و باربد
7 خرداد 92 10:01
سلام گلم خوبی خورشید خانوم در چه حاله می بوسمش
مامان رقیه
7 خرداد 92 11:29
مسی
8 خرداد 92 23:42
من کلی به جواب اولی خندیدم نصفه شبی ، ممنونم خورشید عزیزم که حتی شب های تار رو روشن می کنی
مسی
8 خرداد 92 23:46
سفرت بی خطر و پر از شادی عزیز مهربونم
مامان ترنم
12 خرداد 92 8:34
نازي، دختر شيرين زبان ما ماشاء الله بزرگ و خانم شده
مامان آرشیدا کوچولو
14 خرداد 92 1:08
اومدم فوری حال این عشق کوچولوم رو بپرسم و برم
مامان ترمه
18 خرداد 92 8:07
قربون شما با این فلسفه ات فسقلی خانوم جون
مامان تارا و باربد
21 خرداد 92 14:40
سلام عزیزم خوبی انگار دوباره سرت شلوغ پلوغه می بوسمتون
فریبا
22 خرداد 92 1:51
ینی دختره و این قرتی بازیاش!!! از الان به فکر نگین ِ روی دندونه
مامان نیروانا
22 خرداد 92 6:18
سلام عزیزم. عاشق این جوابای حاضر آماده ی خورشیدمم. هزار آفرین به اینهمه منطق و تیزبینی. نازدونه! میبوسمت
مامان آرشیدا کوچولو
25 خرداد 92 0:20
خو چیه دلم برا خورشیدم تنگیده شما هم که عکس جدید نمیگذاری
مامان آرشيدا قند عسل
26 خرداد 92 8:57
شما به يه بازي وبلاگي دعوت شديد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد