خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

خورشید

نقاسان بكر و دوست داشتني

1392/2/28 11:29
نویسنده : مامان خورشید
531 بازدید
اشتراک گذاری

با خورشيد صحبت مي كردم كه نقاسان ما بهتر از شمال بابا ايناست و خورشيد نه دلش ميومد طرف من رو بگيره و نه باباش رو و خلاصه آخرش عصباني شد و گفت:

ببين مامان همه كره زمين قشنگه و هرجايي يه زيبايي داره و هم اينجا خوبه و هم شمال و بعدم درست نيست شما همه مشكلات رو دور گردن من بندازيد. (منظورش يه چيزي تو اين مايه ها بود كه نبايد منو تو شرايط سخت انتخاب قرار بديد.)

 

مهرشاد عزيزتر از جونم كه امروز جشن الفباشه و من فكر مي كنم يكي از بهترين روزاي عمرم امروزه و از شادترين لحظه هام بودن با مهرشادمه. 4 تا دندون جلوش ريخته و در اومده و در حال دراومدنه و خلاصه 4 تاش با هم كاملا فرق مي كنه. اصن يه وضعيه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نیروانا
28 اردیبهشت 92 11:56
دل تو و شیرین زبونیای خورشیدم از همه ش قشنگ تر و بکر تره! خدا همه ی عزیزات رو برات محکم توی دستای خودش نگه داره. مهرشاد و خورشیدم رو ببوس.
مامان آرشيدا قند عسل
28 اردیبهشت 92 13:18
طفلكم راست ميگه بدجوري گير كرده بين دوتاتون ولي اگه اين عكسهاي نقاسان انصافاً خيلي زيباست و نهايتا بوس براي تو دختر شيرين زبون
مامان تارا و باربد
29 اردیبهشت 92 9:56
سلام عزیزم خوبی چه عکسایی آدم روحش تازه میشه جشن الفبا مهرشاد جون هم مبارک
لطفا خورشید تابان ما رو در موقعیت دشوار قرار ندید
بعدش لطفا اطلاع رسانی بفرمایید نقاسان کجا می باشد؟


عزيزم ممنون از تبريكت و آرزو مي كنم اين روز زيبا رو براي گل هاي قشنگتون جشن بگيريد.
نقاسان يكي از روستاهاي شهرستان تفرش واقع در استان مركزي است كه از اتوبان ساوه بعد از سه راه سلفچگان جادهاي براي اين شهر كشيده شده است. روستاي پدري من و عزيزترين جاي جغرافيايي براي من است.
مامان رقیه
29 اردیبهشت 92 19:46
چقد خوبه دختر دلم دختر خواست البته همینجور بزرگ دقیقا اندازه خوشید ههههههههههه رمز خصوصی گذاشتم ببخش که دیر شدگمونم یه بار گذاشتم برات! ولی مشغله نمیزاره
مامان آرشیدا کوچولو
2 خرداد 92 2:09
واووووووو عجب عکس های نابی عجب دختر ماهی عجب طبیعتی دلم ضعف رفت شد یعنی عمه بودن اینقدر خوبه که مهرشاد رو اینقدر دوست داری ؟ منم دارم عمه میشم یه فندوق کوچولوهه هنوز تو دل مامانش برا دیدنش دارم لحظه شماری میکنم


داشتنشون براي لذت عمري كافيه. لحظه شماري كن كه اومدنش دنيايي از لذت و شادي و عشق مياره.
مامان سانای
6 خرداد 92 10:47
عکسا زیبا بودن.
مامان ترمه
18 خرداد 92 8:09
چقدر عکسها زیبا هستن چه جاهای قشنگی چه گل شقایقی گل کنار گل چه بشود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد