خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

خورشید

برای تو 79 (چقدر روزا سریع می گذرند)

1393/1/24 14:28
نویسنده : مامان خورشید
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

وای باورم نمیشه از آخرین باری که پست گذاشتم انقدر زمان گذشته. انقدر سرم شلوغ بود که به نظرم زمستون رو یک هفته ای گذروندم.

توی این مدت:

- تولد مهرشادم گذشت و من عمه بد ازش ننوشتم. پسر گلم وارد نهمین سال تولدش شد و روز به روز شیرین تر و دوست داشتنی تر ما رو دیوونه خودش می کنه.

پسرم تو جشنواره جابر بن حیان به خاطر موشکی که ساخته بود برگزیده شد. خورشید صداش می کنه: مهرشاد دانشمند.

- خورشید به تنهایی خونه یکی از همکلاسیهاش -یسنا- مهمونی رفت و برای اولین بار عروس بازی کردن و تا روزا کیف مهمونی رو مزه مزه می کرد.

- با هم برای نمایشگاه پایان سال کاردستی درست کردیم و خورشید صورتهای دخترای کاردستی رو نقاشی کرد با لبای بزرگ و قرمز و خندون.

- کمکم کرد برای آزمونی که داشتم شبها درس بخونم و با پدرش من رو به محل آزمون رسوندن و منتظر موند تا آزمون تموم شه و گفت برام دعا کرده. بعد به دنیا اومدن خورشید این اولین باری بود که دخترم برا قبولیم توی یه آزمون دعا می کرد و نگرانم بود و برا قبولیم بیشتر از خودم ذوق کرد.

- دوست عزیزم که تو این پست http://niniweblog.com/usercpi.php?a=721271 ازش گفته بودم، زیباترین دختر دنیا رو در آغوش گرفت و نهال قشنگم شد شیرینی عید ما، که این خاله بیچاره (که بنده باشم) هنوز نتونسته عزیز دلشو در آغوش بگیره و شبانه روز تو خیالش اقیانوس ها رو طی می کنه تا اونور دنیا بتونه صورت ماه نهال رو ببوسه.

- عید رو با شادی و ذوق خورشید گذروندیم و البته با جون کندن های ما مبنی بر انجام تکالیف توسط خورشید که به لطف بی خیالیش کلی از کلمات ساده رو هم تا پایان عید فراموش کرده بود و تو دیکته هاش اشتباه می نوشت.

- همچنان امور مدرسه رو با بی خیالی و خوش می گذرونه و دریغ از اندکی نگرانی و استرس.

پسندها (6)

نظرات (11)

مامانی درسا
24 فروردین 93 11:58
اولی هستم سلام مامان خورشید گلم آره عزیز روزگار خیلی زود میگذره ....... و این دسته گلامون قد میکشن و بزرگ میشن و مشکلاتشون هم از خودشون بزرگتر ولی خداروشکر که سلامتن ..... خورشید گلی هم عشق منه کاراشو خیلی دوس دارم و این بیخیالی توی نسل چدید تبدیل به یه اپیدمی شده عزیز خواهر منم از دست بچش همین طور میناله ........ مبارک باشه این دست گل تازه ...... انشاالله بزودی عزیزشو بغل کنه ...... منم یه 17 روز انتظار کشیدم تا درسامو بغل گرفتم تولد مهرشاد هم مبارک باشه انشاالله 120 سالگی شو جشن بگیرین ****************************************************************************8 ممنون عزیزم که هنوز به اینجا سر می زنید و انقدر خوشحالم می کنید. من فکر کنم بد نوشتم. دوستم مقیم کاناداست و اگه مشکلی پیش نیاد خرداد به ایران میاد و من نهالم رو واقعا در آغوش می گیرم.
مامان آرشيدا قند عسل
31 فروردین 93 14:41
ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا روزت مبارک ****************************** آرشیدای گلم رو ببوسید.
مامان آرشيدا قند عسل
31 فروردین 93 14:43
سلام خانوم بالاخره چشممون روشن شد! تولد مهرشاد جوني مبارك و برنده شدنش تو جشنواره جابربن حيان آفرين به اين پسملي بوس براي دختري كه صورتهاي خندان با لبهاي بزرگ ميكشه
مامان آریان
6 اردیبهشت 93 0:16
از دعاهای خورشید خانوم بود موفق شدی.خیلی باید لذت بخش باشه.نه؟؟؟؟ عاشقشممممم خدایی امیدوارم همیشه موفق باشید ******************* آخ که دلم برای شیرین زبونی آریان جونم یکذره شده.
مامان انیس
8 اردیبهشت 93 12:45
سلام عزیزم خوبی بابا خوش اومدی دلمون یه ریزه شده بود خورشید خانم گلو ببوس امیدوارم همیشه شاد باشی و موفق
مامان فريبا
27 اردیبهشت 93 7:28
سلااااااااام عزیزدلم، چقدر خوب که پست جدید گذاشتی، گرچه یک ماه هم ازش میگذره و من نیومده بودم بخونم!!! چقدر خوب که اینهمه اتفاق خوشگل افتاده، فدای دل صاف خورشیدم با دعا کردناش، فدای لبای بزرگ و قرمز و خندون کادرستیاش، فدای نهال کوچولویی که الهی بزودی در آغوش بگیریش و مهرشاد دانشمندی که حضور قشنگش توی همه ی لحظات عمه ی مهربون و دخترعمه ی عزیزش جاریه حتی اگه ازش ننویسن. دلم برات تنگ شده دوستم، هر وقت وقت کردی پیش مام بیا، کلی خبر داریما!!!! ************************ ممنون عزیز همراه. حتما میام پیشتون که حسابی مشتاقتونم.
مامان انیس
18 خرداد 93 14:21
برای مامانی و خورشید تابانش ******************* ممنون عزیزم. دلم برای دوقلوها یکذره شده.
بانو
13 مرداد 93 13:32
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
20 مرداد 93 15:05
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
3 شهریور 93 16:42
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
ارام
18 شهریور 93 8:24
تولدت مبارك ************* ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد