خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

خورشید

براي تو 16 (اردو و دلشوره هاي مادرانه)

1390/8/22 8:08
نویسنده : مامان خورشید
409 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز مامان امروز مي خواد بره باغ وحش قسمت شيرهاي دريايي. باز دلشوره از ديشب شروع شده. نه طاقت رفتنت رو دارم نه دل اينكه اجازه ندم بري و البته هميشه با كلي كلنجار رفتن با خودم اجازه مي دم كه بري و بعد اينهمه اردو كه از طرف مهد رفتي باز هم دلشوره دارم. تا بريد و برگرديد هيچي از سركار نمي فهمم. خصوصا كه محمدمهدي عزيزم (دوست جوني من و خورشيد) ديروز و امروز مياد مهد و اولين بارشه كه اردو مي ره و ديشب خاله مهديه (مامان محمد مهدي) استرس زيادي داشت و به من هم منتقل كرد. گلم بهتون خوش بگذره و سلامت برگرديد.

مامان داره از حالا تمرين مي كنه با دلواپسي هاش مانع از پيشرفت تو نشه. الان اردوي نيمروزه مهد و فردا هزار و يك اتفاق ديگه كه شايد مامان مجبور باشه ازت دور بمونه و خودت بايد مراقب خودت باشي. بهت اعتماد مي كنم و كمكت مي كنم كه مسئوليت بيشتري بپذيري و خارج از محيط خونه و مهد مواظب خودت باشي، ولي عزيزم بدون هر قدم بزرگي كه برمي داري مامان و بابا با آغوش گرمي پشت و جلوت ايستادند تا مبادا از زمين خوردن بترسي و قدمت رو لرزون برداري.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد