خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

خورشید

براي تو 22 (حاضرجوابي هاي تو)

1390/9/13 14:01
نویسنده : مامان خورشید
435 بازدید
اشتراک گذاری

شيرينترينم، دلم براي نوشتن شيرين زبونيهات تنگ شده بود گفتم يكمشو بگم.

پنجشنبه سر كوچه نذري شيركاكائو مي دادن برات گرفتم و داشتم فوت مي كردم.

گفتي: مامان بده خودم فوت كنم

ديدم يكم خنك شده دادم دستت

هنوز نگرفته جيغ زدي كه سوختم و كلي اشكاتم ريخت

من: خوب خودت گفتي بده هرچي مي گم داغه گوش نميدي

گفتي: خوب من بچه ام دستم و دراز كردم ميگم بده تو چرا مي ذاري تو دستم تو كه ماماني

من:کلافه

*********************

پريشب يه سوال از بابا پرسيدي كه من نفهميدم چي بود ولي بابا نتونسته بود جوابتو بده و تو هم گفتي: واقعا چيزي به ذهنت نمي رسه؟

بابا:عصبانی

*********************

توي فروشگاه در مورد رنگ مايع دستشويي ازت نظر خواستم تا نكنه خدايي نكرده فكر كني تو خونه مهم نيستي و نظرت تو همه چيز حتي مايع دستشويي برامون مهمه. خلاصه تو هم دور برداشتي و ديگه برا همه چيز نظر مي دادي و گفتي فلان دستمال رو بخر.

من: نه مامان مي خوام از اين چهارتايي ها باهم بخرم.

تو: نه اينا قشنگتره

من: صبر كن تا از اين چهارتايي ها پيدا كنم

تو:حالا مامان چه غلطي كردي به اين چهارتايي ها (مي خواستي بگي چه گيري دادي)

من:تعجب

*********************

ديشب دسته عزاداري اومد توي كوچمون از پنجره نگاه كردي و بابا گفت مي دوني اينا چيكار مي كنند؟

تو: آره خالمون گفته (مربي مهد) برا امام حسين عزاداري ميكنند. بابا چند روز پيشا هم تولدش بود.

من و بابا:ابله

**********************

خوشگل مامان در بهار 90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ایلیا
13 آذر 90 14:56
سلام مامان خورشید خانوم چه اسم زیبایی ماشالا دختر نازی دارید و باهوش هزار تا بوس تقدیمتون
مامان روژان خاله ی خورشید
14 آذر 90 19:22
ماشالله دختر شیرین زبونم. مامان خورشید دخترم خیلی باهوشه. خیلی بهش افتخار کن. منم افتخار می کنم خاله خورشید خانم شدم.
مامان لیلا
16 آذر 90 18:42
ماشالله به خورشید جون.عجب جوابهایی...عکس خیلی قشنگیه میشه بگین کدوم آتلیه رفتید؟
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
17 آذر 90 21:02
ماشاالله به این خورشید خانوم شیرین زبون.بوووووووووووووووووس
مامانی
19 آذر 90 1:34
سلام دوست عزیزم و مرسی از نظری که داده بودین خدا دختر ناز و زیباتونو حفط کنه و بوس
سیما - مامان هلیا
20 آذر 90 9:18
سلام ای خداااااااااااااااااااااااااااا چقده نازه این دخمل خانوممممممممممممم شیرین زبونی های دخترا من و کشته ، من عاشق دخترهای شیطون و شیرین زبونم. راستی لینکتون کردم .
مامان تارا و باربد
20 آذر 90 16:05
سلام ماشالابه اين دخمل شيرين زبون خدا حفظش كنه هميشه شاد و خرم باشيد. از اينكه بهمون سر زدين ممنونم
مامان امیرعلی
21 آذر 90 0:17
ماشالله چه دخترشیرین زبونی خدابهتون ببخشه
دخترم عشق من
21 آذر 90 13:13
ماشالله چه دختر خوشکل و شیرین زبونی . خدا حفظش کنه و همیشه سایه پدر ومادر خوبش بالا سرش باشه .
عمه ي آتنا
22 آذر 90 9:40
mashala kheili khoshmele khorshid khanomi:-*
مامان سوگند
24 آذر 90 13:37
اين عكست خيلي نازه خيلي خيلي ناز چشم نخوري خوشگل خانم
خاله روشنک
7 دی 90 9:50
یعنی واقعا این بچه به کی رفته مامان افسانه؟؟
مامان ترنم
9 اسفند 90 13:28
واقعاً خورشيدت خورشيده، زيبا و درخشنده .ان شاء الله هميشه زندگيتان مملو از پرتوهايش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد