خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

خورشید

براي خاله نسرین.مامان صدف و سپهر

1390/9/19 8:23
نویسنده : مامان خورشید
505 بازدید
اشتراک گذاری

اين پست را مخصوص خاله نسرین.مامان صدف و سپهر گذاشتم كه هميشه لطف مي كنند و پيغام هاي زيبايي براي خورشيد مي گذارند. خاله نسرين عزيزم خواستم از اين طريق از شما خواهش كنم آدرس وبلاگتان را براي من بگذاريد تا بتوانم به وب شما سر بزنم. البته چنانچه تمايل داريد و من بسيار خوشحال و ممنون مي شوم. باز هم از الطاف شما سپاسگزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

امي تيس
21 آذر 90 9:14
سلام از دعاي خوبتون ممنونم.راستي چرا احتمال ميدين سعات آباد به مسير من نميخوره؟
mamane alireza
21 آذر 90 13:01
azizae delam cheghadr nazi khale ghorboonet vagheaan esmet barazandatte
صدف
24 آذر 90 22:50
سلام وب زيبايي داريد دخترنازي هم داريد خدابراتون حفظش كنه
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
25 آذر 90 8:54
سلام عزیزم.خیلی هیجان زده شدم وقتی این پستو دیدم.خیلی لطف دارین. شرمنده شدم که دیر بهتون سر زدم.این روزا یخورده درگیرم و امروز بهم ریخته.اما دیدن این پست و دوست مهربونم بهم انرژی داد. خوشحالم میکنین بهمون سر بزنین. www.sadaf89.niniweblog.com www.sepehr77.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد