خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

خورشید

براي تو 23 (لذت مادرانه)

1390/9/23 10:30
نویسنده : مامان خورشید
407 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم، امروز دلم خواست برات از اين روزهايي بگم كه دارم بزرگ شدنت رو با تموم وجودم حس مي كنم و غرق لذتم.

از بعد بحث خيلي جديمون بعد مهموني واقعا رفتارت بهتر شده و كاملا مشخصه كه داري سعي ميكني بهمون نشون بدي كه اين بار سر قولت هستي و نمي خواي ناراحتمون كني. نفسم داري بزرگ مي شي. داري ياد ميگيري سر قول موندن يعني چي.

پريشب با بابا قرار گذاشتي كه هرشب يه قصه بابا برات بگه. ديشب قبل خواب بهم گفتي مامان من با بابا قول و قرار داريم كه شبي يه قصه و من سر قول و قرارمون هستم. عين جمله ات رو نقل قول كردم. قشنگم واقعا داري بزرگ مي شي.

مامان سوسن داشت راجع به زميني كه ارث پدريشونه صحبت مي كرد و اينكه قراره اين زمينا به غريبه فروخته نشه و فقط فرزندان و نوه ها بتونند استفاده كنند كه عزيزم تو يهويي گفتي "خوب اينكه يه راز ميشه، يه راز خونوادگي". بهترينم واقعا واقعا داري بزرگ مي شي.

هفته پيش وقتي باهم برگشتيم خونه هوس كردم دو تايي بريم خريد و تو يه شنبه بازاري كه نزديك خونمونه قدم بزنيم و با هم صحبت كنيم و خريد كنيم. چقدرم خوش گذشت و چون چيزهاي كوچيكي مي خواستم بخرم كلي باهم مشورت مي كرديم و با نظر تو خريد كردم (مثل مگنت در يخچال). اين هفته هم خواستي با هم بريم خريد كه ديگه اون بازارچه نبود. ديشب اومدي تو آشپزخونه و يهويي گفتي مامان اينايي كه دو تايي خريديم (مگنت در يخچال)چقدر قشنگه.

اون لحظه چه حس عجيبي داشتم اينكه با دخترم قدم مي زنم خريد مي كنم و اون بهم ميگه كه خريدمون چه قشنگه. فكر كنم از ذوق آخرش ديوونه بشم. من كه هنوز بايد براي خريدهاي اساسيم با مامان سوسن برم خريد، حالا با دختر خودم ......

واقعا مادر شدن چيز عجيب و خاصيه. يه انسان رو در آغوش ميگيري، پرورش ميدي، بزرگ شدنش رو ميبيني، بخاطر همه چيزش هيجانزده مي شي و ذوق مي كني. خورشيدم دوست دارم، انقدر كه نمي تونم لذت داشتنت رو با هيچ چيز تو دنيا مقايسه كنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان احسان
23 آذر 90 11:41
زیباترین فرشته ی روی زمین هزاران بار برایت بهترینهارا آرزو دارم
بهار(مامانی شهراد)
23 آذر 90 16:27
سلام گلم آپ کردم بدو بیا که شهراد منتتظرته
مامان عرشيا
25 آذر 90 8:44
سلام ايشالله هميشه سالم باشه
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
25 آذر 90 8:58
واااااااااااااااااای خورشیدم بهت حسودیم شد چه مامان مهربونو با احساسی داری خاله. مامانی به شمام حسودیم شد چه خورشید قشنگ و خانمی دارین.کی بشه صدف منم بزرگ بشه و منم باهاش برم خریدو کیف کنم.
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
25 آذر 90 16:38
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين نظر يادتون نره لطفا. www.jegheleh.niniweblog.com
بابا محسن
26 آذر 90 11:25
سلام - ممنون به ماسر زدین - ماشالله به این خورشید خانوم که داره نشون میده چقدر بزرگ شده - منم منتظر تجربه اینروزهای لذتبخش هستم . براتون بهترینها را ارزو داریم
جغله و غول سرزمين تنبلي
26 آذر 90 11:50
جغله: سلام ... خوبين شما وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ... با اجازتون شما رو به ليست دوستانم اضافه كردم ... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم ... موفق و سلامت باشيد.
سیما - مامان هلیا
26 آذر 90 13:35
ای جووووووووووووووونم چقدر احساسات مادرانه قشنگه من هم از تمام حرکات و حرفها و ............ دخترم لذت میبرم . خدایا شکرت .
نرگس
26 آذر 90 14:39
سلام راستین جــــــــــــــوجــــــــــــــــــــــو تو جشنواره شرکت کرده دوست داره برنده بشه به وبلاگش سر بزن طرحشو ببین اگه خوشت امد کدش 111 روش رای گیریشم نوشتم حتماً بهش سر بزن
مامان نيروانا
28 آذر 90 8:54
منم همراه لذت مادرانه ت كلي لذت بردم و حال كردم. واقعاً كه چقدر لذتبخشه مادر بودن و لحظه لحظه ي باليدن يك جوانه ي عشق رو ديدن و حس كردن با تمام وجود. خدايا براي اين لذت ابدي به اندازه ي بزرگي خودت شكر. همه ي ما رو تو دستاي خودت محكم نگه دار
مامان جون اجازه ميدين كه خورشيدخانوم وبلاگ نيرواناي عزيز ما رو هم با وجودش گرم و نوراني كنه؟ ممنون


ممنون از اين همه لطف.مرا بسيار مفتخر مي فرماييد كه اين وبلاگ را لينك كنيد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد