خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

خورشید

يه كار خوب

1391/3/7 14:07
نویسنده : مامان خورشید
624 بازدید
اشتراک گذاری

برگرفته از وبلاگ http://monti.blogfa.com

 
خدا رو شاكرم كه باز خدا اين لياقت رو به من داد كه بتونم توي يك كار مثبت سهيم باشم.

 مركز بهزيستي غياثوند (حوالي  نازي آباد ) از  33  پسربچه آسموني  به ترتيب از سن  :

 6 سال : 5 نفر

7 سال :6 نفر

8 سال : 4فر

9 سال : 5 نفر

10 سال :6 نفر

11 سال : 5نفر

12 سال :2 نفر

 

نگهداري مي كنه

 پس از هماهنگي هاي لازم با مدير اين مركز ، به ما  اجازه داده شد كه  روز جمعه 26 خرداد  ساعت 5 بعد ازظهر به ديدن اين بچه ها بريم و كنارشون باشيم و باهاشون بازي كنيم و اقلام مورد نيازشون رو به دستشون برسونيم

براي روز جمعه  اين اقلام مورد نيازه :

ميوه به تعداد 35 عدد

خوراكي مثل چيپس ، آلو چه  و پفك و آبميوه و تنقلات 35 عدد

و همچنين يه هديه  فانتزي متناسب با سنشون

خود مركز هم براي تكميل كمد هايي كه واسه اين بچه ها ساخته شده به كمك نقدي احتياج داره

همچنين به تعدادي ژانگولر كار كه  نشاط و شادي به جمع بيارن و بچه ها رو بخندون!! ( البته  بچه هاي تئاتري احتمال داره با ما بيان و يه برنامه  كمدي  كودك براشون اجرا كنن . ولي خب ما هم واسه خالي نبودن عريضه مي خوايم كه يه چند نفر بدل كار همراهمون باشه!

هر كي هر كمكي كه از دستش بر مي ياد  اعم از اومدن و ديدن بچه ها يا  همراهي در خرید   يا كمك مالي يا  تبليغ توي وبلاگش  و اطلاع رساني ٬ خلاصه هر مرحله اي كه  دوست داره باشه و تواناييشو داره ، ما با جون و دل استقبال مي كنيم . اگه مي خواين  كمك نقدي كنين "حتي هزار تومن " لطفا به شماره كارت 6273531070093828   بانک تجارت به نام علي منتخبي بخت ور  واريز كنيد و حتما برام خصوصي بذارين و آدرس ايميل بدين و خبر بدين . همه فاكتور هاي خريد  رو توي وبلاگ اسكن مي كنم  هركي هم هر سوالي يا پيشنهادي تلفني داره خصوصي آدرس اينترنتي يا تلفن بده تا در خدمتش باشم.

  لطفا هر وبلاگ  يك  رسانه باشه و يك " پست " براي اين كار خير اختصاص بدين

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامانی درسا
8 خرداد 91 2:22
قربونت برم مرسی با این پستی که گذاشتی ......... عزیزم انشاالله افراد زیادی میان ...... گلی خانم من چطوره دلم واسش یه ریزه شده بود ....ببوسش ....... مامانی بابت رای ممنون بهت خبر میدم
مامان آرشیدا کوچولو
8 خرداد 91 15:58
مامان زهرا
9 خرداد 91 14:01
سلام فقط خواستم بگم خوشحالم که هنوز مردمی وجود دارند که دلشون برای هم دلوا پسه خوشحالم که هتسد و به وجودتان می بالم
مامان زهرا
9 خرداد 91 14:02
سلام خانمی خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و ممنون می شیم به زهرا جون در مسابقه عکس نی نی ها در آدرس زیر رای بدهید از حمایتون سپاسگذاریم http://noruz1391.niniweblog.com
مامانی درسا
9 خرداد 91 23:53
سلام مامان خورشید عزیز ..... ممنون از رای شما ...... اما شما به دو نفر رای دادی ..... که شرایط مسابقه فقط یک رای میباشد ..... حالا هر کدومو که دوست داری رای بده ....... فرقی نمیکنه ..... باور کن من خودم هم موندم به کی رای بدم ...... همه گلن و خوشگل ...... اما قبلش بدون اگه به آرشیدا گلی هم رای بدی هم من ناراحت نمیشم و ما دوستان خوبی برای هم میمونیم ..... دوستتون داریم .....
مامانی درسا
10 خرداد 91 1:30
مامانی دوباره منم ببخش انگاری دو تا رای شما قبوله ...... قربونت برم مرسی ......
مامان تارا و باربد
10 خرداد 91 10:25
چه کار خوبی موفق باشین
آوا مامان رادين
10 خرداد 91 12:16
من خيلي دوست دارم همراهتون باشم تو اينكار. چي كار كنم؟ من قبلا اين كارو ميكردم ولي الان خيلي وقته نرفتم.
مامان آرشیدا کوچولو
11 خرداد 91 11:40
هزارتا بوس برا فرشته کوچولو خصوصی دارید
مامان احسان
16 خرداد 91 16:17
خیلی کار جالبیه..
مامان بهار
30 خرداد 91 11:34
الهی چقدر ناز خوابیدی. واقعاً چه خوبه که بچه ها آنقدر خسته بشن که اینجوری خوابشون ببره. فکر کنم از بزرگترین آرزوهای ماماناست.
شايان
18 تیر 91 7:36
ماشااله خييييلي شيرين زبونه.من كيف مي كنم بچه اينجوري باشه.زنده باشه ايشااله 120 سال
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد