خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خورشید

يك خواهش

1391/5/10 9:08
نویسنده : مامان خورشید
397 بازدید
اشتراک گذاری

پيغام عزيزي باعث شد كه متوجه بشم ظاهرا مطلب درباره وبلاگ خورشيد در چند تا وب ديگه استفاده شده و تا جايي كه اين عزيز فكر كرده بود اين از مطالب ثابت قالب ني ني وبلاگه.

من اصلا نويسنده خوبي نيستم و اين مطلب رو فقط با حسم نوشتم و اينكه اين دو سه جمله واقعا اتفاقي بود كه برايمان افتاد و من نوشتمش تا خورشيدم كه بزرگ شد بتونه حس من و پدرش رو راجع به وجودش بدونه.

بنابراين فكر مي كنم مطلب درباره وبلاگ كاملا شخصي و خصوصيه و استفاده از مطالب ديگرون كار خوبي نيست و اصلا نمي تونه  باور واقعي يه پدر و مادر رو به فرزندش نشون بده.

حالا خواهشي كه داشتم اينه كه اگر حوصله داشتيد و مايل بوديد نظراتون رو راجع به اين موضوع كه آيا كپي كردن از نوشته هاي ديگران و خصوصا مطلب درباره وبلاگ كار درستي هست يا نه و اگر بيشتر حوصله داشتيد و به نظرتون موضوع قابل بحث بود توي وب خودتون هم اين مطلب رو به داوري بزاريد.

ممنون از لطفتون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

راخله مامان احسان
10 مرداد 91 10:00
باهات موافقم مامان خورشید جون منم گاهی از دلم می نویسم و دوست ندارم دستنوشته هام تو وبلاگ دیگه ای کپی بشه.. امیدوارم حق کپی رایت در کشورم رعایت بشه
ستاره زمینی
10 مرداد 91 13:00
عزیزم هرگونه کپی پیگرد قانونی دارد!!!!!!!!!!!به خاطر این مسایل فکرتونا مشغول نکنیدگلم.
مامان تارا و باربد
11 مرداد 91 13:35
سلام من هم اعتقاد دارم کپی کردن کار درستی نیست مطالب درباره وبلاگ هم چون بصورت لحظه ای از قلب می گذرن و بر قلم جاری میشن فقط گویای احساسات واقعی نویسنده هستن نه کپی کننده اش در ضمن خودت رو ناراحت نکن به این فکر کن این مطلب چقدر زیبا و پر احساس بوده که دیگران ازش رونویسی می کنند موفق و پاینده باشی خورشید خانمو ببوسش
ستاره زمینی
11 مرداد 91 13:54
دوست داریمممممممممممممممممممممممممممممممم
مستانه
11 مرداد 91 15:23
نوشته های ادمها قطعا حق اونهاست و خوبه که اگه کسی بر میداره اسم و ادرس نویسنده رو هم بذاره ولی تا وقتی این مساله رعایت بشه بیا این طوری فکر کنیم که شاید کسی که از نوشته من کپی می کنه این براش حکم یه سر مشق و داره و دلش می خواد این طوری بنویسه و امیدوار باشیم روزی بتونه به من برسه یا بالاتر بره توی نوشتن ... تو نویسنده خوبی هستی خیلی خوب و درباره وبلاگ عجیب حس قوی ای داره من هر بار تقریبا می خونمش
مامانی درسا
12 مرداد 91 3:03
در صورتی که با اجازه نویسنده باشه ...... خوب اشکالی نداره چون گاهی وقتا واقعا" بعضی از دوستان نمیتونن چمله هایی به این زیبایی بنویسن ....... ولی اگه خبر ندادن و نوشتن ..... خوب کار درستی نبوده ..... منم گاهی به سایت شعر نو میرم و تیکه شعری یا مطلبی نظرمو جلب میکنه اما اول اچازه میگیرم و بعد مینویسم .......
ستاره زمینی
13 مرداد 91 14:22
کجاییددددددددددددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رهاورد
19 شهریور 91 18:41
اتفاقا همین چند روز پیش یکی از وبلاگنویسای گذشته که آدرسش رو عوض کرده بود بهم پیغام داده بود که آره این آدرس جدید منه و بیا بهم سر بزن... منم رفتم وبلاگش دو سه تا پست اولی رو خوندم و به پست بعدی که رسیدم شوکه شدم دیدم عینا جمله های پست من رو توی پستش گذاشته به اسم خودش خیلی دلخور شدم و بهش گفتم ... بعد کلی عذر خواهی کرد و گفت که نمی دونسته واقعن نوشته ی خودمه .... در حالی که نوشته مثل یه خاطره بود و تابلو بود نوشته ی منه ... خلاصه منم حرفش رو باور کردم ولی با خودم گفتم حالا بالفرض نمی دونسته نوشته مال خودم نیست پس چرا نوشته ی یکی دیگه رو باید کپی کنه و بین نوشته های خودش به اسم خودش تموم کنه .......؟!!!!!!!!!!!!!!! در حالی که برای اون پستم هیچ نظری هم نذاشته بود و خلاصه کلی ازش دلخور شدم و مطالبم رو که برداشته بود از روی پستش پاک کرد ....
مامان سانای
21 شهریور 91 8:40
به نظر من کپی کردنش اشکالی نداره .مگه ما توی مقالات وپایان نامه ها از منابع مختلف استفاده نمی کنیم ؟ولی ... ولی باید حتما منبع ذکر بشه تا حقی از نویسنده یا محقق یا هر کس دیگه ضایع نشه. حالا کدوم مطالب را کپی کرده بودن ؟مشتاق شدم بخونم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد