خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خورشید

چه دختري!!!!!!!!

1391/5/15 11:33
نویسنده : مامان خورشید
415 بازدید
اشتراک گذاری

از نظر خورشيد من مامان بدي هستم چون:

1- وقتي عصبانيم خورشيد را تو خطاب ميكنم و نمي گويم شما.

2- وقتي كار بدي مي كند و به او مي گويم مثلا اين  خسيسي تور و نشون ميده كه اسباب بازيت رو به دوستت نمي دهي و خورشيد مي گويد شما فكر نمي كني كه من با اين دست هاي كوچكم چقدر به شما و مامان سوسن كمك مي كنم و اونوقت به من مي گي تو فلان جور هستي.

3- وقتي از دستم ناراحته و به من ميگه مامان ديگه دوست ندارم من نمي فهمم كه از ناراحتي داره اينو ميگه و من نبايد ناراحت بشم.

4- وقتي در اوج خستگي و ناراحتي ازش مي خوام كمي من رو راحت بزاره به نظرش من اصلا دركش نمي كنم.

5- من همش خوابم مياد و اون رو هم مجبور مي كنم كه بخوابه و به قول خورشيد زندگي كه همش خواب نيست.

6- بعد از انجام هر كار بدي من بايد بپذيرم كه او هنوز بچه است.

7- بعد از بيان هر حرف ناراحت كننده اي من بايد بپذيرم كه شوخي كرده است.

8- هر وقت عرصه را به مهرشاد تنگ كرده من بايد بپذيرم كه خب او كوچكتر از مهرشاد است و بايد مهرشاد باهاش مهربون باشه.

9- و........

و واقعا مامان خوب بودن چقدر سخته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 13:02
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟ امروز روز آآآآآخـــــــــــــــررره
مستانه
18 مرداد 91 9:57
هاهاهاهاها ای جووووووووووووووون فسقلی باهوش خودم خوب یه کمی مامان بهتری باش هاهاهاها در مورد خسیسی و ... من یه کاری کردم یه بار کارین با ناراحتی گفت مامان من دیروز که تولد دوستم بود بهش حسودی ام شد اونهمه کادو گرفت (با شرمندگی هم گفت ) گفتم اره طبیعیه این حس طبیعی ادمه فقط باید یاد بگیری باهاش چی کار کنی مثلا فکر کن هر ادمی یه روز داره که تولدشه تو هم یه روز داری و بقیه باید سعی کنیم روز هر ادمی براش خوب باشه و پر از شادی ! خوشحال شد انگار حق هر ادمی محفوظه بعد در مورد خسیسی خودش گاهی میگه میدونم یه کمی خسیسی می شه ها ولی این عروسک برام خیلی مهمه اینو نمیارم برای جبرانش بقیه عروسکها رو میارم !! کلا یه کمی بهتر شده که بدونه این حس ها طبیعیه خیلی ها دارند و برای مقابله باید خودش یه راهی براشون پیدا کنه خورشید خیلی باهوشه جای من ببوسش تو هم مامان فوق العاده خوبی هستی بوووووووووووووووووس برای هر دوتون
مستانه
18 مرداد 91 9:57
اخ این عکسه رو یادم رفت بگم من عاااااااااااااااااااااااشقتم خورشید
ارین و مامانش
18 مرداد 91 14:17
فرزانه مامان نازنین زهرا
18 مرداد 91 18:30
سلام خئبین ممنون که به ما سرزدید خاله هونجا هم واست پیغام گذاشتم که ما شهر مشهد هستیم و به پارک ملت مشهد رفتیم واقعا با این بچه های باهوش این زمونه نقش مادر و الگوی خوبی براشون بودن واقعا سخته امیدوارم همه ی مادران این سرزمین فرزندانی لایق تربیت کنند
هدیه خدا- فریماه
18 مرداد 91 19:35
عزیزم به این خورشید جـــــــــــــــــــگر.شما بهترین مامان دنیا هستید. خورشیدخانم بزرگ بشه کلی به شما افتخار میکنه.
احمدی- مامان پویا
19 مرداد 91 10:11
سلام عزیزم وای خدا جان چقدم سخته..... ولی واقعا چه دختری خدا نگهش داره دوست خوب من
مامان تارا و باربد
20 مرداد 91 2:25
هم من و هم خورشید اطمینان داریم که تو مامانی خوبی هستی ولی خورشید خانم گهی اوقات دلش می خواد خودشو لوس کنه مگه نه
مامان آرشیدا کوچولو
24 مرداد 91 1:34
خورشــــــــــــــــــــــید خانم شیرین زبـــــــــــــــون این حرف ها رو از کجا یاد گرفتی تو جوجو هی
مامان نيروانا
24 مرداد 91 15:11
اين همه رو گفتي ماماني ولي همين كه اين عكس جيگر رو چسبوندي به پستت كه دلِ ما رو ببره،‌ نشون ميده كه مامان خوبي هستي. نميخواد به دل بگيري عزيزم، قربن اين حاضرجوابي و استدلالهاي منطقي خورشيدبانو بشم من. خوشحال باش كه در آينده ميتونه حقش رو بگيره با اين استدلالهاش. آفرين
ستاره زمینی
25 مرداد 91 1:22
سلام خانمی بچه های این دور زمونه عقلشون به اندازه یه جوون 20 ساله است خدا حفظشون کنه .
ستاره زمینی
25 مرداد 91 1:22
خورشید جونم کجایی کم پیدا شدی
مامان نيروانا
25 مرداد 91 7:21
منم ميگم نوشته هاي آدم عجيب به حسش چسبيده و تنها و فقط وقتي به اون حس برسي شايد بتوني يه كوچولو ازش بفهمي، براي همينه كه ما از خوندن شعر و دست نوشته هاي ديگران لذت ميبريم. ولي موافق نيستم كه به خودمون اين اجازه رو بديم كه بدون اجازه ي كسي كه حسش رو در لحظه به تجسم رسونده و نوشته، بهش دستبرد بزنيم. خصوصاً مطلبي مثل درباره ي وبلاگ كه حريم خصوصي نويسنده است. اينجوري خاص بودن و منحصربفرد بودن اون حس و زاييده ش رو لكه دار ميكنيم. درسته كه قشنگ بوده و مملو از احساس كه نظرها رو جلب كرده ولي خب اينجوري وقتي بعضيا فكر كنن كه جزو قالبهاي از پيش تعيين شده ي وبلاگه، خيلي توي ذوق آدم ميخوره. كاش ما يه كم بيشتر در مورد حد و حدودها ميدونستيم و رعايتشون ميكرديم. عزيزم. اگه خيلي برات سنگينه به نظر من از ني ني وبلاگ كمك بخواه تا اين حق خودت و خورشيدت محفوظ بمونه. هميشه محفوظ باشي الهي
مستانه
27 مرداد 91 11:11
امیدوارم توی سفر دخترم و "تو " خطاب نکرده باشی و کلا اخلاقت خوب بوده باشه قربونش برم که هر وقت حالم بد باشه بیام اینجا و عکسش و ببینم خوب میشم
مامان احسان
28 مرداد 91 13:59
عیدت مبارک عزیز خاله مامانو ببوس از طرف من..
عمه آتنا
29 مرداد 91 9:55
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر كس كه در دعایش یادی كند ز یاران شیرین تر از عسل باد كامش به روزگاران
فریماه
1 شهریور 91 9:20
الهی به این دختر شیرین زبون. بزرگ شه میدونه شما بهترین مامان دنیا هستید.
عمه آتنا
2 شهریور 91 13:44
سلام خوبین؟چرا کم پیدا شدین؟؟؟؟
نسرین مامان سپهر و صدف
3 شهریور 91 19:49
خورشیدم !وااااااااای که دوباره بعد از چند وقت دیدن و خوندن شیرین زبونیات دلمو برد.جدی میگم خاله امیدوارم صدف منم مثل شما خوش صحبت و مودب بشه. خاله جون مامانی خیلی مامان خوبیه اما قبول کنه یه وقتایی ما مامانا هم خسته میشیم دیگه آخه ما که ربات نیستیم جون داریم یهو میبینی انرژیمون تموم میشه.اما شما کوچولوها باید با حرف های قشنگ و مهربونیتون دوباره ما رو پر انرژی کنین. به مامان همیشه مهربونت سلام برسون. قربونت :خاله
مامان مهراد
5 شهریور 91 0:07
مامان ترنم
5 شهریور 91 8:59
سلام، دلمان برايتان تنگ شده است. ديگر سراغي از ما نمي گيريد: خورشيد جان تو آسمون دل ما هم بتاب
مامان دینا جون
6 شهریور 91 21:09
خورشید خانوم مامانت بهترین مامان دنیاست.توام بهترین دخمل دنیایی عزیزم.
مامان آرشیدا قند عسل
7 شهریور 91 12:02
دختر نازنینیه ببوسیدش.
مامان آرشیدا کوچولو
8 شهریور 91 14:33
مامانی کجاهید دلمون براتون تنگ شده هــــــــــا
در انتظار ...
18 شهریور 91 0:46
سلام تود خورشید خانوم خوشگل مبارک
مهدیس
19 شهریور 91 12:28
-----$$$____________$$$$$ _$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$-_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_-(▒)(█)(▒) ____$$__-_(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$-_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) تقدیم به شما خاله عزیز .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من که شماره ام 6 هست رای بدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php فقط تا فردا وقت داریما!!!!
مامان محمد فرهام
21 شهریور 91 11:11
سلام خاله جونی میاین به وب ما یه رای طلایی به پسری بدین اولین مسابقه ای که شرکت کرده
به رای شما نیاز داره
لینک مسابقه توی وبم هست
شماره 42
زود بیاین تا دیر نشه ممنون میشیم


عزیزم آدرس نزاشتید.
زهره مامان آریان
24 شهریور 91 16:40
خوب نظر خورشید خانمه دیگه و نظر هر کی هم محترمه.ماشالله چه حرفایی میزنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد