خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

خورشید

براي تو 57 (جشن تولد همكلاسي)

1391/8/17 9:31
نویسنده : مامان خورشید
376 بازدید
اشتراک گذاری

خورشيد من براي اولين بار به تنهايي به جشن تولد يكي از همكلاسي هاش دعوت شده. جالب بود كه من كلي هيجان زده شدم ولي براي خودش انگار خيلي عادي بود.

خورشيد در حاليكه كارت دعوت رو از كيفش در آورد و به من داد گفت: مامان تولد پونه دعوت شدم. شما نمي آيي و من بايد تنهايي برم تولد. پونه گفته دير نكني و حتما من رو زود برسون. براش يه كادويي بخر كه منم داشته باشم.

من در حال بهت و ذوق و هيجان و خورشيد رفت تو اتاقش. بعد چند لحظه به خودم اومدم و فكر كردم راستي من بايد اجازه بدم بره يا نه و اينكه خورشيد نبايد اولش از من اجازه مي گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آوا مامان رادین
17 آبان 91 10:51
عزیزم! واقعا این جور مواقع باید چه کار کرد؟ بالاخره حالا رفت یا نه؟ مامی جون اجازه دادین؟ اینها همه دغدغه های ذهنی منه که مطمئنا با رادین مواجه میشوم چه کار کنم. ؟
ستاره زمینی
17 آبان 91 12:03
عزیزم تولد دوستت مبارک خوش به حالت تولد دعوت شدی از مامانی اجازه بگیر بعدم با شادی برو خوش بگذرون...
قریبا مامان رایین
18 آبان 91 10:15
چقدرمتفاوت از بقیه این قضیه رو باهات در میون گذاشته!!! برام جالب بود، و البته منم تو فکر فرو رفتم، واقعا اینجور مواقع باید چیکار کرد؟! شاید لازم بود که بهش بگی: صبر کن تا با بابا در میون بذارم و اگر به نتیجه رسیدیم که می تونی بری اونوقت می ریم و کادو می خریم.. و البته اینکه گفته یه کدویی بخر که منم داشته باشم هم خیلی جالب بود... معلومه که دختر نکته سنجیه... خیلی مواظبش باشین
مامان تارا و باربد
20 آبان 91 8:36
سلام عزیزم خوبی خورشید گلمون چطوره واقعا بچه ها بزرگتر که میشن دغدغه هاشون هم بزرگتر میشه براتون آرزوی موفقیت دارم بووووووووووووس برای خورشید خانوم و مامانی عزیزش
ستاره زمینی
20 آبان 91 18:29
: کجایید سر نمیزنیدپ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهره مامان آریان
22 آبان 91 15:03
دیگه اون دوره زمونه گذشته.حالا ما باید از بچه هامن اجازه بگیریم
مامان سانای
11 آذر 91 14:07
خیلی جالب بود . بالاخره گوشزد کردی که باید اجازه بگیره؟
مامان سانای
11 آذر 91 14:10
پست بعدی را خوندم جواب گرفتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد