خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

خورشید

براي تو 58 (رفتن به جشن تولد همكلاسي)

1391/8/21 8:01
نویسنده : مامان خورشید
412 بازدید
اشتراک گذاری

كلي با خودم كلنجار رفتم و با دو دلي اجازه دادم بره و قبلش كلي براش توضيح دادم كه ما خانواده پونه رو نمي شناسيم و اونا غريبه هستند و آدم نبايد راحت خونه هر غريبه اي بره و ممكنه اتفاقاتي بيفته كه اذيت بشي و يا برخوردايي داشته باشن كه ما با اونا موافق نباشيم و كلي از اين حرفا و يكم ديرتر بردمش و سركي كشيدم و زود هم رفتم دنبالش. هنوز سوار ماشين نشده با صداي بلند و حق به جانب ميگه:

بيا اين همه گفتي آدم خونه غريبه نميره و اينا. انقدر بهمون خوش گذشت و انقدر مواظبمون بودن و كلي خوراكي خورديم و رقصيديم.

من: خب من كه نگفتم اذيتتون مي كنن و حالا چي خوردي؟

خورشيد با لبخند موزيانه: كالباس و پفك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان سپنتا
21 آبان 91 9:56
تصمیم گیری در مورد این چیزا واقعا سخته... ولی این طور که من فهمیدم خورشید خانوم ما فهمیده و عاقله
مامان تارا و باربد
21 آبان 91 11:42
سلام خوبه که به خورشید جون فرصت تجربه کردن رو میدی البته با کنترل و نظارت می بوسمتون
مامان دینا جون
21 آبان 91 21:44
شما هم به جشن تولد پروانه کوچولوی ما دعوتین.منتظرتونیم.
مامان آرشیدا کوچولو
22 آبان 91 10:22
دلبر کوچولو چه جرم بزرگی کالباس و پفک خوردی مامانی نگران نباش این مسابل اگه با کنترل باشه اعتماد به نفس رو بالاتر میبره راستی دست دوردونه چطوره بهتر شده ؟؟؟
زهره مامان آریان
22 آبان 91 15:05
زهره مامان آریان
22 آبان 91 15:05
خیلی خوبه که بچه ها با نظارت بزرگترها همه چیز رو تجربه کنن.
مامانی درسا
23 آبان 91 2:53
ای جانم دخترک گل و فهمیده ..... عزیزمی
مستانه
23 آبان 91 8:13
بايد بره اوون بند ناف تا همیشه نمیتونه بمونه هر مرحله زمانش که میشه یه دونه از اوون بند نافها باید بریده بشه اگه نه خدای نکردم می پیچه به دور دست و پای بچه ... خوبه که رفت خیلی خوشحالم
راحله مامان احسان
24 آبان 91 21:21
أي جونم هميشه به تولد سلام دوستم بخدا ميام خور شيد و مي خونم ولي نمي رسم كامنت بذارم
مامان رقیه
25 آبان 91 10:07
لبخند موزیانه دخترک را تصور نمودیییییییییییم
ستاره زمینی
25 آبان 91 12:11
افرین به مامانی خورشید جان دیدی چه مامانی مهربونی داری اجازه داد تا بری خیلی سخته تصمیم گیری در این مورد . وای کالباس و پفک...............
هدیه خدا- فریماه
25 آبان 91 20:06
همیشه به جشن وشادی خورشید خانم. ولی راست میگی مامان خورشید تصمیم گیری سخته. تربیت و مسئولیت یه بچه.
مامان آرشیدا کوچولو
28 آبان 91 12:52
دلم برا خورشیدم تنگ شده بود اومدم عکس جدید ازش ببینم، نبود
ستاره زمینی
28 آبان 91 21:49
سلام ما به محرم، به غصه و غم مهدی به چشم کاسه خون و به شال ماتم مهدی سلام ما به محرم، به شور و حال و عیانش سلام ما به حسین و به اشک سینه زنانش . . . التماس دعا
فریبا مامان رایین
29 آبان 91 0:52
نظر من نیومده؟!!!


عزيزم من همه نظرات رو تاييد مي كنم. نمي دونم جريان چيه؟
فریبا مامان رایین
29 آبان 91 14:42
مهم نیست عزیزم؛ گاهی پیش میاد، احتمالا نظرم ثبت نشده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد