خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

خورشید

براي تو 26 (روز هاي خوبيه)

1390/11/3 11:27
نویسنده : مامان خورشید
445 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم، روزهاي خوبي رو باهم مي گذرونيم و واقعا از لحظه لحظه بودنت لذت مي برم. دركمون ميكني و خيلي بيشتر از قبل محبتت رو بهمون نشون ميدي و ابراز مي كني. واقعا در طول روز دلم برات تنگ ميشه و بعضي وقتا شبا كه دارم مي خوابم بخاطر برخوردهايي كه باهات كردم پشيمون مي شم و خودم رو سرزنش مي كنم كه چرا سرت داد زدم ولي صبح كه مي بوسيم احساس مي كنم تو هم متوجه رفتارهاي بدت هستي و تو هم پشيموني. دوست دارم.

خورشيدم اسباب بازيهاتو ريخته بودي و آخر شب ازت خواستم جمع كني:

خورشيد به بابا: بابا لطفا بيا كمكم كن با هم جمع كنيم.

بابا: مگه من ريختم. خودت آوردي خودتم جمع كن.

خورشيد با كمي تامل و دست به كمر: بابا اصلا تو كار گروهي شركت نمي كنيا.

بابا :خجالت  من:نگران

ازت مي خوام كمك كني لباسهاي شسته رو تا كنيم.

خورشيد: چشم مامان، بابا ببين اين كار گروهيه كه من و مامان با هم انجام مي ديم.

من و بابا:تشویق

****************************************

بابا داشت سربه سرت مي ذاشت و شوخي هاي به اصطلاح بيمزه اي باهات مي كرد.

خورشيد خيلي جدي: بابا اين چه شوخيه بي كلاسيه كه با من مي كني.

بابا:متفکر

****************************************

خورشيد و مهرشاد مشغول بازي

خورشيد: مهرشاد يه فكر فكري كردم.

مهرشاد: فكر بكري

خورشيد: يه فكر پركي كردم

مهرشاد: فكر بكري

خورشيد: يه فكر بركي كردم

مهرشاد:کلافه

**************************************

من: خورشيدم خيلي دوستت دارم.

خورشيد مامان منم دوستت دارم. وقتي خيلي پير هم بشي بازم دوستت دارم.

من:ابله

**************************************

من: خورشيد امروز مهد خوش گذشت؟

خورشيد:بعععععععععععله، مگه مي شه بدم بگذره.

من:تعجب

**************************************

عزيزترينم خيلي خوشمزه اي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
3 بهمن 90 11:42
واااااااااااااااای خورشیدم آخر منو میکشی خاله با این شیرین زبونی و حاضر جوابیت. ماشاالله.الهی همیشه خندون باشی.
مامان احسان
3 بهمن 90 12:54
الهی شیرین زبون منطقتم که مارو کشته خورشید خانوم ممنون از اینکه پیشمون اومدی
شراره
4 بهمن 90 3:30
وای افسانه این خورشید خیلی حاضر جواب شده ها، کلی به جوابایی که به شماها میده با علیرضا خندیدیم/از روش ببوس
مامان تارا و باربد
4 بهمن 90 8:48
شيرين زبون بلا
مامان علي خوشتيپ
4 بهمن 90 12:47
از خاك تو كسب آبرو كردم با عطر ضريح تو وضو كردم تا صيد كسي نگردد آهوي دلم مولاي غريب بر تو رو كردم فرا رسيدن شهادت ثامن الحجج ، امام رضا (ع) بر دوستداران و محبانش تسليت و تعزيت باد
فریبا
5 بهمن 90 13:52
اون کلاسش منو کشته!!!
سیما - مامان هلیا
5 بهمن 90 14:02
قربون دخمل شیرین زبوووووووووووووووووووون
مامانی درسا
5 بهمن 90 15:01
اولا" مامانی اسپند با دود فراوون . بعد ممنون که به ما سر زدی و بعدتر فدای این دختره برم من
دخترم عشق من
8 بهمن 90 10:07
ماشالله چه شیرین زبون و حاضر جواب . اون فکر برکش منو کشته از طرف من محکم بوسش کنین
مامان احسان
8 بهمن 90 15:53
سلام مامان خورشید جون اگه اجازه بدی دوست داشتم لینکتون کنم اگه با تبادل لینک موافق بودی برام پیغام بذار
مامان هلیا
8 بهمن 90 18:44
وای چه دختر شیطونی
آرشیدا کوچولو
9 بهمن 90 15:20
وای خورشید خانم چه دخمل نازیه کار گروهی خیلی خوبه
بهار(مامانی شهراد)
9 بهمن 90 17:53
❀سلام عزیزم✈زود با این هواپیما بیا پیشمون
مامان سپنتا
10 بهمن 90 2:35
با این شیرین زبونیهای خورشید خانوم فکر نمی کنم مامانش هیچ وقت پیر بشه.
ندا مامان نيايش
10 بهمن 90 10:20
سلام مهربون . قربون اون شيرين زبونيت . به بابا كار گروهي رو حتما ياد بده . باشه عزيزم .
مامان آیهان جون
10 بهمن 90 19:12
الهی فدای این فرشته کوچولوی شیرین زبون
هدیه خدا
11 بهمن 90 11:05
وای چه اسم قشنگی. همینکه اسم خورشیدو دیدم وارد وب شدم. ماشاله دختر خانمتون هم لایق همین اسم خورشیده. من وهمسرم تازه ازدواج کردیم ولی یکی از انتخابامون واسه فرزند آینده خورشید.تمام پسوردهامونم خورشیده. با اجازه لینکتون میکنم.
نگین مامان رادین
12 بهمن 90 19:37
الاهی چه شیرین زبون و با منطق خدا حفظش کنه براش اسفند دود کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد