خورشيدخورشيد، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

خورشید

براي تو 42 (اين كه گفتي يعني چه)

1391/4/5 15:16
نویسنده : مامان خورشید
466 بازدید
اشتراک گذاری

خورشيد: مامان عصرها زودتر بيا دنبالم.

من: گلم از اين زودتر نميشه.

خورشيد: لطفا يكم عجله به خودتون ببنديد اونوقت زودتر مي رسين.

من:سوال

****************************

من: خورشيدم دختر خوبي باش تا بتوني توي كلاس اسكيت شركت كني. ببين مهرشاد پارسال اسكيت ياد گرفت.

خورشيد: آخه مهرشاد خيلي پسر خوبيه. همينطور شيطونيهاش رو صف كرده (با دست صف شيطوني ها رو نشون ميده) بعد يكي يكي مياره جلو انجامشون ميده.

من:هیپنوتیزم

***************************

من: خورشيد چرا امروز توي مهد بازيگوشي كردي و خاله رو ناراحت كردي؟

بعد 10 دقيقه صحبت و نصيحت و اين حرفا

خورشيد: ببينم اگه فردا خاله تو دفتر رابط بنويسه دختر خوبي بودم مشكل شما حل ميشه؟

من:نگران

***************************

 مربي مهد:خورشيد راجع به گل آفتابگردون برام توضيح بده.

خورشيد: هركي تو خونش آفتاب نباشه، يه دونه از اين گل ها ميذاره تو خونش.

ديگه قيافه مربي رو خودتون حدس بزنين

**************************

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

هدیه خدا- فریماه
5 تیر 91 21:10
ااااااااااای جان از این خورشید. ماشاله چه خوش زبون.
آدرینا
5 تیر 91 21:11
سلام. ممنون که به ماسر میزنی خورشید خانم.
ستاره زمینی
5 تیر 91 21:50
عزیزم همیشه زندگیت پرشور وحرارت باشه خورشید مهربان.
مامان علی خوشتیپ
6 تیر 91 8:17
هزار ماشاالله خیلی باهوش و دقیقه
مامان نيروانا
6 تیر 91 9:07
جون دلم، با اين نمك و فلفلش. خوردني، خوردني!!!!
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
6 تیر 91 10:54
عزیز شیرین زبونم خورشید تابانم خیلی دوستت دارم نازنینم همیشه بتاب...گرم و جذاب. میبوسمت عسلم.
مامان تارا و باربد
6 تیر 91 14:10
شیرین زبون من می بوسمت خدا حفظش کنه مامانی
مامان یاشار
6 تیر 91 14:59
وای کیف کردم از حاضر جوابی این دختر خوشگل . خدا حفظش کنه براتون مامانی
مامان یاشار
6 تیر 91 18:22
خانوم گل مرسی که بهمون سر زدی، من با اجازه خورشید خانوم خوشگل رو لینک کردم
مامان سونیا
7 تیر 91 9:53
ماشاالله به این دخملی شیرین زبون
مامان سپنتا
7 تیر 91 11:29
نازی خورشید جونم ...چه شیرین زبونه... قربون این ژست خوشگلت برم... ببخشید که دیر به دیر بهت سر می زنم
بهار(مامانی شهراد)
7 تیر 91 14:14
خاله قربون این شیرین زبونیهاش بشهماشال به این گل دختر. . . هزارتا بوس هم براش کمهآپم
مستانه
7 تیر 91 14:21
عزیز دلم ممنون از اینکه فراموش نکردی همین الان رسیدم تهران می نویسم زود زود بوووووووووووس برای خورشید زیبای من که خستگی ام و از تنم برد با این عکس خوشگل و حرفای شیرین
عمه آتنا
7 تیر 91 17:35
وای قربون شیرین زبونی و ژست گرفتنش بشم مامانی شما هم خوب مینویسی من دوس دارم بخونم پست هاتونو
مامانی درسا
9 تیر 91 11:13
الهی من به فداش مامانی تو رو خدا ما دلمون غش رفت ماشاالله به این دختر .... حتما" واسش اسپند دود کن ..... قیافه ما رو ندیدی
مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 16:42
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
هاله
12 تیر 91 0:47
مستانه
12 تیر 91 11:24
به جاش گاهی میام این عکس خوشگل خانومم و می بینم و کیف میکنم و میرم ببوسش جای من که بی نهایت دوستش دارم
نگین مامان رادین
12 تیر 91 19:59
قربون اون شیرین زبونیات بشم فدات که این قد حاظر جوابی
ستاره زمینی
12 تیر 91 20:29
نرگس
13 تیر 91 8:33
وای خدا چه با حال جواب می ده
احمدی- مامان پویا
13 تیر 91 12:07
سلام مامان مهربون خوبی؟ اول اینکه بسیااااااااااااار دختر شیرین زبونی و عسلی داری خدا نگهش داره بعدشم اینکه نوشته وبلاگت(درباره وبلاگ) بسیار عالی بود من عاشق این چند خط نوشتت شدم
عمه آتنا
13 تیر 91 13:06
واسه خورشید جون و مامان مهربونش
دخترم عشق من
14 تیر 91 7:47
ماشالله چه شیرین زبونه . چه فکرای منطقی هم میکنه . خدا حفظش کنه .
در انتظار....
18 شهریور 91 0:49
وای ماشالله چه ناز و شیرین زبونه.می خورمششششششششششششش
مامان بهار
20 شهریور 91 20:45
جانم. چقدر شما باهوشی. واقعاً حیفه این بچه ها تو این مملکت باشند و با این همه هوش و استعداد آخرش محدود بشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خورشید می باشد